Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Det så ganske så retard ut bak må jeg si. Jeg har dessverre ikke noe bilde av dette. Men du får jo se når du mottar felg/dekk. Har du 40 senk bak? Haha jeg skjønner Har 40 bak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Et lite stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Da ble senkesettet mitt solgt og TA Technix coilovers er i boks. Gjorde en grei byttehandel med RogE36r på forumet her Coiloversene var jævlig skitten og litt rustet, men fikk seg en grundig vask og ble ganske bra. Blir montert sammen imorgen tenker jeg. Fikk solgt felgene også, så nå blir det vel M3 sideskjørt også. Gleder meg til å få GS Retro felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Tips: smør coilovera inn med kobberfett før du monterer. Det kan bli jævlig vanskelig å justere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Tips: smør coilovera inn med kobberfett før du monterer. Det kan bli jævlig vanskelig å justere etterhvert. Skal gjøre det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 blir bra dette! Jess, nå blir den laav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 læææv!! få se hva du mener om lav da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kommer til å bli en helt annen bil med coilovers og de felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 læææv!! få se hva du mener om lav da? Tenker å kjøre rundt samme høyde som thewiz, kanskje litt lavere foran og bak. Selvom jeg har en crappy grusvei ut fra huset mitt og ned på asfaltveien, så tror jeg må ta litt hensyn til dette. Låner et bilde jeg, regner med det går bra thewiz Kommer til å bli en helt annen bil med coilovers og de felga. Jepp, gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hehe, det går så bra så Jeg skal ta ut hjelpefjærene mine, da den skal 1-2cm ned foran. Den høyden på bilde der er veldig bruksbil høyde, du trenger ikke å kjøre slalåm over fartsdumper og være så redd for skraping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Var det skrudd i bånn med hjelpefærer da? Finfin brukshøyde hvertfall Tenker å prøve først med hjelpefjærer, også evt. ta de av etterhvert om det ikke ble for lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skrudd helt i bånn med hjelpefjærer. Irriterer meg at den ikke kunne gitt meg et par cm senk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 vi senka e36`n til en kompis av meg, bort med justeringsskruen bak(kun fjør), og ut med hjelpefjøra forran da ble det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skrudd helt i bånn med hjelpefjærer. Irriterer meg at den ikke kunne gitt meg et par cm senk til. Hehe ja. Tok du noe 4hjulskontroll etter at du monterte coilovers? Og hvordan festet du sideskjørtene? Jeg tenker å kjøpe noen brukte sideskjørt, men koed selger jo ikke boresjablonger lengre, er vist utgått fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå