Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 vi senka e36`n til en kompis av meg, bort med justeringsskruen bak(kun fjør), og ut med hjelpefjøra forran da ble det bra! Haha rått, har du bilde av den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 fra vårmønstringa nå i helga bare si ifra hvis jeg skal fjerne bildene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Lekker bil, gleder meg til du får på senk og felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Rått.. Gjorde seg med senk og felger på den bilen ja, husker når den gikk i Bergen, var ikke liike fet da Du trenger ikke å fjerne, digger den bilen Lekker bil, gleder meg til du får på senk og felgene Tusen takk Hjulene kommer etter planen på fredag, så da blir det nok bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Den E36 var for lav bak. Ser ut som den er baktung. Jeg har ikke tatt hjulstillingskontroll enda, men ser ikke ut som jeg sliter spesielt med dekk. Sideskjørta skal jeg lime med tec7 lim. Å borre i kanalen på en 20 år gammel bil kan være døden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Den E36 var for lav bak. Ser ut som den er baktung. Jeg har ikke tatt hjulstillingskontroll enda, men ser ikke ut som jeg sliter spesielt med dekk. Sideskjørta skal jeg lime med tec7 lim. Å borre i kanalen på en 20 år gammel bil kan være døden. Det jeg og tenker og.. Får vel aldri av igjen sideskjørtene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Joda, bare ikke hele og pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvor mye ga du for coiloversa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvor mye ga du for coiloversa? 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvor mye ga du for coiloversa? 600kr Haha, såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 jeg borret mine, skal ta de av til sommern å se korsen der ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Den E36 var for lav bak. Ser ut som den er baktung. hater slik senk jeg... ser ut som om de har to lik i bagasjerommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 bmwgrace - Hehe, var ikke gale prisen nei haybimmsen - Får satse på at det ikke rustet da! Ville anbefalt å smurt noe tectyl eller rustbeskytter der du har borret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 bmwgrace - Hehe, var ikke gale prisen nei haybimmsen - Får satse på at det ikke rustet da! Ville anbefalt å smurt noe tectyl eller rustbeskytter der du har borret. først så boret jeg, så stappet jeg heile kanalen inni full med tecktyl, åsså brukte jeg brunox rundt alle hullene, flere lag, men skulla kanskje brukt syregrunning eller noe:P så spraya jeg på sinkpray, å deretter et kjukt lag med tecktyl før e klipsa på skjørta.. så e spent å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Haha høres ut som du har brukt nok, tviler på det er rust der Fikk lakket ene hjelpefjæren, all lakken var flasset av, og det var ikke så pent. Skulle hatt en boks til, så kunn jeg fått lakket den andre og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå