KrHeLl Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Fått på Scorpion anlegget nå ja, utrolig deilig lyd fra de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Ja, helt herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Heftig, syns Scorpion låter najs, tenker også enten det enten eisenmann litt senere. her er video av Scorpion på kompisen sin bil, M3 motor http://s91.photobucket.com/albums/k313/Tomisimo/?action=view¤t=YellowM3Touring.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 fin fin bil, samme farge og blått interiør som min;P men va gjorde du me de gammle stolene? har du de enda? men du må kjøpe deg diffuser og bakrutesenker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Takk Tomi! Ja det låter meget heftig med Scorpion, skulle fått noe sånt på din ja fin fin bil, samme farge og blått interiør som min;P men va gjorde du me de gammle stolene? har du de enda? men du må kjøpe deg diffuser og bakrutesenker!!! Takk Bakrutesenker blir det neppe Har vinge, og syns det blir litt for mye med en bakrutesenker. Diffusor har jeg lyst på ja, hehe De gamle stolene står i garasjen, er du intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 ja, kan ikke du ta bilde av dæm? spessielt førarstoln;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Hvordan går det med girkassen? Tenker bare på den massive bomgiringen du hadde under streetmeeten igår, den må jo ha gjort noen skader :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Hvordan går det med girkassen? Tenker bare på den massive bomgiringen du hadde under streetmeeten igår, den må jo ha gjort noen skader :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Massive ja HAHA! Var ikke bomgiring, måtte løse den fucket pga. motor-kraften er heelt ute fortiden, heldigvis er den hos Jæger nå og forhåpentligvis finner de ut av feilen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Får håpe den ikke gjorde noe skader, fikk det med meg selv, men du gikk vell fra 1-2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Får håpe den ikke gjorde noe skader, fikk det med meg selv, men du gikk vell fra 1-2? Han gjorde nok det ja, men gikk heldigvis fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Haha dere to er faenmeg noen idioter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Men du jokkke, kan ikke du ta noen bilder av interiøret så kan jeg se om jeg vil ha det men bare vis det er i strøkent . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 men bare vis det er i strøkent . Det er blått..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jeg vet;P har samme i min, så gidder jeg ikke bytte til sort eller no pga d er så masse arbeid med å bytte alt i biln;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå