316 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 http://cgi.ebay.com/1-18-UT-BMW-M3-SUPE ... 20b82d02ba Dette er billig! Har sett de gå for 300 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Dette må jo være knall for den som har gul M3...? Er jo hvertfall EN her... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 -Erik- har jo en Jeg rekker vel såvidt å ringe han før det er forseint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 KJAPP KJAPP KJAPP! Var forresten han jeg tenkte på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 PS: Er jeg som har det høyeste budet nå, så han behøver ikke å by over meg. Han skal få den for samme prisen, dersom ingen byr over meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Han var i byen for å kjøpe pizza, så hente broren sin, for så å hjem og spise pizza. Så det rakk han ikke Edit: HERLIG, Mads Haha, tror han hadde veldig lyst på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Jeg kjøpte den jeg. Be han sende meg PM om han vil ha den ! Ble 91 dollar, pluss littegrann i frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hoho Jeg skal si fra til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Skal si vi ordner opp for hverandre ja Tusen takk 316! Og Sofa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Må stå på litt for hverandre, vettu ! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 LOVE IS IN THE AIR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Martin, nå må du bare overtale Erik om å komme på CCN Valle Hovin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Blir vel heller motsatt, mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå