Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er litt keen på en bakhjulsstrekker som førstegangs bil, og da er det BMW som gjelder for meg! Trenger ikke være mest Styla som mulig, bare motoren og det er minimalt med rust på den. Har helst sett for meg noe 325 aka 525, pga at det er ganske bra motor med mye hester til en første gangs bil.

Kriterier som er viktig :

Under 40.000

Minimalt med rust.

Bra standar på motor.

Eu godkjent.

Ikke for mange runder på den.

Alt skal være godkjent som er gjort med den (Senking,turbo,osv)

Om dere har noen anbefalinger på BMW som kunne vært helt greit som førstegangs bil, må dere bare skrive det her eller legge ved en link :)

Takk for hjelp.

Skrevet

Det er nok lettere å få en fin E34 525 istedenfor en E35 325 - da de fleste E36'ene er kjørt ihjel og de "strøkne" koster fort mer enn 30-40 lakser.

Biler som nevnt med godkjent turbo tror jeg du bare kan legge fra deg til den prisen/kravene. :)

Skrevet

tror jeg ville gått for en e36 320 eller 318is om det er 3serie du vil ha til den pris klassen og i den standen, 318is er mer økonomisk en 320 og skal vistnokk være raskere fra 0 til 100 en 320 pga vekt:) 325 / 525 går fort laangt over litern på mila

Skrevet

Kjøp deg en av de siste modellene av E36 318i sedan - hovedsakelig fra 1994 til -98. Da får du en bil som er billig å eie m.t.p forsikring, vedlikehold og ikke minst drivstofforbruk.

Siden det er førstegangsbil det er snakk om ville jeg ikke anbefalt å kjøpe en bil som bruker over en liter bensin pr. mil og som registerreima må byttes hver 60000 km.

Skrevet

Takker for alle svar ! :) Har et par kamerater med e36 320, bruker greit på mila den og. Og bilen skal vel brukes til gatekjøring i hovedsak, så går jo fort litt bensin på detta. mene 325tds noen som har erfaringer med det?

Skrevet

Biler som nevnt med godkjent turbo tror jeg du bare kan legge fra deg til den prisen/kravene. :)

Hehe, var vel mest med tanke på om det var gjort med den og at det skulle være godkjent :)

Skrevet
Kjøp deg en av de siste modellene av E36 318i sedan - hovedsakelig fra 1994 til -98. Da får du en bil som er billig å eie m.t.p forsikring, vedlikehold og ikke minst drivstofforbruk.

Siden det er førstegangsbil det er snakk om ville jeg ikke anbefalt å kjøpe en bil som bruker over en liter bensin pr. mil og som registerreima må byttes hver 60000 km.

er ganske enig med den, den skal vel bare brukes til bykjøring som du sa uansett.

Skrevet

Jeg selger min E34 525i da, om du er interessert :)

Bare å se signaturen min. Der er det en link til salgsannonsa. Så sender du meg en PM om du lurer på noe :)

-Martin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...