Gå til innhold

bmw e30, godkjenning, dokumentasjon chassi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel også tilføye at Alpina/Hartge ikke holder som dokumentasjon da dette går som egne bilmerker

Skrevet

Du kan få godkjent om du har dok på chassis tåler likt m3,men is påstår du ikke går grunnet annet delenummer?er jo annet delenummer på m3 også.

Skrevet

Du får kjøpe deg en original E30 M3 å bygge på - ser ingen annen løsning.

Etter at Hartge/Alpinadokumentene har blitt erklært ugyldige så finnes det ingen andre dokumenter.

Skrevet
Du kan få godkjent om du har dok på chassis tåler likt m3,men is påstår du ikke går grunnet annet delenummer?er jo annet delenummer på m3 også.

vet det, hvorfor tror du jeg lagde denne tråden? lurte egentlig på ossen han andre dokumenterte at chassien hans var lik 320is, sier ikke at det ikke går.

Skrevet
Du får kjøpe deg en original E30 M3 å bygge på - ser ingen annen løsning.

Etter at Hartge/Alpinadokumentene har blitt erklært ugyldige så finnes det ingen andre dokumenter.

om det blir så driter jeg bare i og godkjenne, har i allefall ett dokument på at jeg kan bygge, med beskrivelse av deler, så om du sku skje noe har jeg i allefall noe.

skal høre med BT jeg

Skrevet
Hvordan skal du få dokumentert at et vanlig e30 chassis tåler like mye som et m3 chassis?

Bmw gir ikke ut noen info på dette.

Jeg har fått godkjent 316 til m3(s14), og det med hjelp fra 320is.

Det at du har fått klarsignal til å bygge bare du dokumenterer at chassiset er tilsvarende e30 m3 er bunn og i grunn det samme at du kan glemme hele greia, du får ikke dokumentert det fordi det ikke er det samme.

ja, da kan vel jeg også ta utganspunkt i 320is, men dette chassiet har ikke samme dele nr som vanlig e30. så hvordan fikset du det?

har da heller ikke sagt at den er godkjent, når man har klarsignal trenger man ikke glemme hele greia nei.

har fått lov til og ha 286hk og tillatelse til og registrer ned sitteplasser

Tror du må sjekke de delenummerene en gang til.

Delenummer 320is -09/87 4100 1966 980 (86 istedenfor 80 på slutten hvis takluke)

316i -09/87 4100 1966 980 (86 istedenfor 80 på slutten hvis takluke)

Skrevet
Hvordan skal du få dokumentert at et vanlig e30 chassis tåler like mye som et m3 chassis?

Bmw gir ikke ut noen info på dette.

Jeg har fått godkjent 316 til m3(s14), og det med hjelp fra 320is.

Det at du har fått klarsignal til å bygge bare du dokumenterer at chassiset er tilsvarende e30 m3 er bunn og i grunn det samme at du kan glemme hele greia, du får ikke dokumentert det fordi det ikke er det samme.

ja, da kan vel jeg også ta utganspunkt i 320is, men dette chassiet har ikke samme dele nr som vanlig e30. så hvordan fikset du det?

har da heller ikke sagt at den er godkjent, når man har klarsignal trenger man ikke glemme hele greia nei.

har fått lov til og ha 286hk og tillatelse til og registrer ned sitteplasser

Tror du må sjekke de delenummerene en gang til.

Delenummer 320is -09/87 4100 1966 980 (86 istedenfor 80 på slutten hvis takluke)

316i -09/87 4100 1966 980 (86 istedenfor 80 på slutten hvis takluke)

har fortsatt prefacelift :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...