No SwEaR Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hei nok et problem med bimmer'n -.- denne gangen må det være dynamo'n.. Kjørte helt normalt, instrumentlysa eller generelt alt av lys ble svakt Så begynte den å harke litt så stoppa den, men det jeg syns er litt rart er at jeg hadde nok strøm på batteriet til å høre på musikk, men var sikkert ikke nok strøm på batteriet til å drive bilen men anlegget.. ville bare høre for sikkerhetsskyld at det var dynamo'n, så håper gjerne på svar og når jeg prøver å starte den så kommer det ikke en lyd, lysa bare slukker akkruat som når batteriet er tomt.. Mvh Martin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 har også hatt skikkelig dynamostøy enkelte ganger, og før den stoppa i natt så kom det litt ulyder fra dynamo' da også. skrikelyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Er det ikke bare sjekke om den lader eller ikke da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 jo men litt vanskelig når man ikke har mulighet til det akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 kan sjekke lading i kjørekomputeren http://translate.google.no/translate?hl=no&sl=en&u=http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/obc.html&ei=S3KYTZSULZGYOp6x3LgH&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCAQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3De34%2Bchargin%2Bonboard%2Bcomputer%26hl%3Dno%26biw%3D1920%26bih%3D887%26prmd%3Divns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå