Gå til innhold

pioneer subber

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo dem subbene er bra. har selv hatt 2 slike i min bil, dog i STOR kasse med porter.

dem er lettdrevne og spiller bra.

ALT spiller bra med rett kasse.

Hvordan kan du si det? De spiller jo ikke akkurat pent. Hva legger du i "bra" egentlig? At det lager masse bråk? Og lettdrevne, i forhold til hva? Om de ikke skulle hatt oppheng? Er jo bare 90dB følsomhet, og vil ikke akkurat kalle det lettdrevent for å være 12".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo dem subbene er bra. har selv hatt 2 slike i min bil, dog i STOR kasse med porter.

dem er lettdrevne og spiller bra.

ALT spiller bra med rett kasse.

Hvordan kan du si det? De spiller jo ikke akkurat pent. Hva legger du i "bra" egentlig? At det lager masse bråk? Og lettdrevne, i forhold til hva? Om de ikke skulle hatt oppheng? Er jo bare 90dB følsomhet, og vil ikke akkurat kalle det lettdrevent for å være 12".

Jeg har hatt så mye sterio så det kan jeg si av erfaringer! ;)

Hva jeg legger i bra? At du føler musikken... når taket på bensinstasjonen rister, eller hvis du får alarmen til en parkert bil til å gå av den ene 12" som er i bagasjen, elle når du ikke ser hva som er bak deg i speila på bilen..da kaller jeg det bra, å da her du en st mtx 8000 / 9500 ;)

Hvis du mener det ikke spiller rent.. Lær deg å stille lyden i bilen din eller kjøp deg en større kasse..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ærlig ikke, men vet jeg koblet + på + og - på - rundt elementet med kabel.. ;)

Du får gi lyd i fra deg når du har fått montert dette da, så kan du jo si hva din mening om mtx er.. jeg har hatt mye forskjellig.. Blandt annet en rockford fosgate t2 12".. Det er ett elendig ellement i forhold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket element er på 1000w rms?? Å hvem element er det du snakker om som spiller bra?

Pioneer sine bassere spiller bra, men tåler ikke juling ;)

pioneer champion pro er på 1000w rms.

Tåler mye juling om du stiller det inn riktig:-) det fleste gjør feil. å da brenner det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...