Nizzoboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 MTX 8000 er den "nye" 9500 da den er gått ut av produksjon.. Jeg vet det ser fett ut med 2 bassere, men skal jeg være ærlig med deg holder det lenge med 1 av mtx 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 jo dem subbene er bra. har selv hatt 2 slike i min bil, dog i STOR kasse med porter.dem er lettdrevne og spiller bra. ALT spiller bra med rett kasse. Hvordan kan du si det? De spiller jo ikke akkurat pent. Hva legger du i "bra" egentlig? At det lager masse bråk? Og lettdrevne, i forhold til hva? Om de ikke skulle hatt oppheng? Er jo bare 90dB følsomhet, og vil ikke akkurat kalle det lettdrevent for å være 12". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 jeg har litt lyst å bare kjøpe en mtx 9500.. den ser så brutal ut xD noen som vet hvor de selger den i norge eller billig i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er bedre med 1 skikkelig sub en 2 dritt subber bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 jeg har litt lyst å bare kjøpe en mtx 9500.. den ser så brutal ut xDnoen som vet hvor de selger den i norge eller billig i utlandet? Google da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 ja har prøvd, men kommer bare opp utelanske nettsteder som ikke sender til annet enn statene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er bedre med 1 skikkelig sub en 2 dritt subber bare så det er sagt. Det er helt riktig.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 jo dem subbene er bra. har selv hatt 2 slike i min bil, dog i STOR kasse med porter.dem er lettdrevne og spiller bra. ALT spiller bra med rett kasse. Hvordan kan du si det? De spiller jo ikke akkurat pent. Hva legger du i "bra" egentlig? At det lager masse bråk? Og lettdrevne, i forhold til hva? Om de ikke skulle hatt oppheng? Er jo bare 90dB følsomhet, og vil ikke akkurat kalle det lettdrevent for å være 12". Jeg har hatt så mye sterio så det kan jeg si av erfaringer! Hva jeg legger i bra? At du føler musikken... når taket på bensinstasjonen rister, eller hvis du får alarmen til en parkert bil til å gå av den ene 12" som er i bagasjen, elle når du ikke ser hva som er bak deg i speila på bilen..da kaller jeg det bra, å da her du en st mtx 8000 / 9500 Hvis du mener det ikke spiller rent.. Lær deg å stille lyden i bilen din eller kjøp deg en større kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 klarer den ene 12" mtx 9500 å gjøre dette då?o.O hvor stor må kassa være då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jeg har en 12" 9500 å den gjør jobben sin.. Bortkastet å ha to st etter min mening.. er noe usikker på hvor mange liter kassa mi er, men du får med tegninger osv om hvordan kassa skal være:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 er dette en bra pris? http://www.bernhardsbillyd.no/subwoofer ... under-9500 hvis ja burde jeg kjøpt 1 eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Det er en bra pris, men det holder lenge med en:) Jeg stiller ned bassen i bilen min fordi den blir for ekstrem;) så ser ikke poenget med to da, utenom at det ser heftig ut med 2 i stedet for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 ok tusen takk for all hjelp:) du har klart å overbevise meg om at mtx e det best alternativet. hehe det blir nok en 12" 9500 på meg de neste dagene ja foresten hvilken ohm burde jeg koble i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Husker ærlig ikke, men vet jeg koblet + på + og - på - rundt elementet med kabel.. Du får gi lyd i fra deg når du har fått montert dette da, så kan du jo si hva din mening om mtx er.. jeg har hatt mye forskjellig.. Blandt annet en rockford fosgate t2 12".. Det er ett elendig ellement i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COOLBEAR Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hvilket element er på 1000w rms?? Å hvem element er det du snakker om som spiller bra?Pioneer sine bassere spiller bra, men tåler ikke juling pioneer champion pro er på 1000w rms. Tåler mye juling om du stiller det inn riktig:-) det fleste gjør feil. å da brenner det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå