BB454BB Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 brukt t3/t4 turbo selges ar.60 på kompressor ar.63 på eksos. byttes ut pga større turbo på min 3.0 24v den har stått på. ta kontakt om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 pris 1400.- bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 kor i landet bor du og e turbon i bra stand?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 oi, har visst ikke fått det inn i profilen nei.. eg bor rett utenfor bergen. turboen kan sendes! bilen min røykte blått, så eg bestillte ny turbo som var litt større enn denne, under demontering viste det seg å være toppen som lakk olje inn på syl 4 og dermed kom blårøyken! kjørt med turboen på 0.8 i trykk uten noe problem. i følge de som har peiling så er slakken akseptabel. altså turboen er i bruks stand. Kan sendes, men eg sendte nettop ett datasprut som kom i retur (oppkrav) derfor er det best å komme å hente. men kan sende om frakten blir dekket på forhånd. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 SOLGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå