GeirAndre Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 ikke vær dag man ser en e32 limosin med manuell og 3 tom eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Steike, er det rake rør? var drøy lyd ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 åpnet kat og renska dem og sveiset igjen, en mellompotte og en bakpotte. flott lyd. stillegående på tomgang og rolig kjøring, og vill lyd under pådrag. har noen flere inboard filmer, men dem egner seg ikke på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hehe, ser den. tror jeg blir nødt til å justere litt på eksosen min og etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hørtes gromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 det er bare torshov potter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Yesyesss., da er vi nok de eneste to som har hatt e32 med åtter og manuell gir her i landet., gikk det greit med ombyggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 siden han som eier den ikke er så ofte på forumet kan jeg svare siden jeg er der nesten hver dag.. ja, gikk greit, eneste var at akselen måtte sveises om siden det er IL. skulle bygd om min straks og, men må få orden på syklen først siden den kommer litt foran i rekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gromt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COOLBEAR Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Funker jo så utrolig mye bedre med manuell:) Ombygginga var grei siden alt passa bortsett fra mellomaksel:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Yesyesss., da er vi nok de eneste to som har hatt e32 med åtter og manuell gir her i landet., gikk det greit med ombyggingen? hviss han har en. og du har solgt en er det mest sansynlig 3 stk som har hatt sånn, siden han som kjøpte din også har hatt manuell E32 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 rålyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COOLBEAR Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Yesyesss., da er vi nok de eneste to som har hatt e32 med åtter og manuell gir her i landet., gikk det greit med ombyggingen? hviss han har en. og du har solgt en er det mest sansynlig 3 stk som har hatt sånn, siden han som kjøpte din også har hatt manuell E32 740 d er en å samme bil x-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Feit lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Varer vel ikke lenge før bilen blir skrota og motor/gir havner i en sliten E30 sånn som du gjorde med 745'n du hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå