Gå til innhold

Motordag på Rudskogen Motorsenter(Hovedbanen)

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Det er litt i tankene om og prøve og få til kjøring på nye banen på Rudskogen.

Ut ifra erfaringer ifra Gardermoen Raceway, da vi har leid banen noen ganger ifra før, så vil vi fokusere mest på minst mulig førere, og mest mulig kjøretid.

Dette igjen vil jo selvfølgelig si at prisen blir litt høyere, men igjen får man mere igjen for pengene.

Dette er pågrunn av at Rudskogen nå går over til time leie, og prisen per time er nok til og få bakover sveis av. Men vi prøver for det, da vi gjerne vil at alle skal få muligheten til en litt mere "intim" dag på Rudskogen, i motsetning til Gatebil f.eks.

Vi har nå fått en deadline av Rudskogen, hvor de har holdt av 30. Oktober til oss, i en uke. Vi må derfor jobbe på spreng, for og få tak i nok deltakere, sponsorer andre midler som gjør at vi kan gjennomføre dette.

ALT dette avhenger av at alle som er intressert i og være med, kan gi en bindende påmelding. Det innebærer at du ikke betaler med en gang, men at du melder deg på, og står for det.

Får vi nok påmeldte i løpet av denne uken, så vil vi bestemme oss om at treffet blir realitet, og da vil de som var bindende påmeldt på betalings info, og betalingen skal skje innen en gitt periode, slik at vi får betalt depositumet til Rudskogen.

Vi kan gå for 1000kr bilen, og 8timer leie av banen. Da kan vi begrense oss til 50biler. Er dette av interesse?

Mere info kan fåes via Mail!

Kontakt info for meg lyder som følgende:

Steffen Andrè Guldager

TLF 95 52 17 00

Mail steffen.guldager@lantmannen.com

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!

Bra initiativ, får håpe det går i orden :) Stiller gjerne opp for å hjelpe til med arrangering osv.

Kan regne med en stk. italiener hvertfall!

(sitter med tegningen for nye Rudskogen på veggen her, så får vi håpe vi får bygd den ferdig :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart interessant om det er lov å kjøre noe annet enn BMW på treffet. Spesielt om det er i slutten av september. Da er det ofte lite treff, og sesongen i Norge er kort nok om den ikke skal avsluttes en måned før det er nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang jeg snakket med rudskogen så var det formiddagsleie, ettermiddag og hel dag + helg

husker ikke helt prisene jeg fikk, men lurer på om det var omtrent 15k for en ettermiddag midt i uka. prisene er helt sikkert annerledes etter utbygginen - og det er nok ikke i riktig retning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som vi velger LØRDAG 30. OKTOBER.

Dette er pga. det rett og slett er smekk fult på rudskogen hele sesongen.

Enten blir det denne lørdagen, eller så må vi ta en uke dag..

For og si det slik, prisen for 10 timer leie av banen er nesten 50tusen kroner.. 4800kr i timen.

Vi vil gjerne ha mest mulig kjøretid til alle, men siden prisen er som den er, blir vi nødt til og satse på rundt 70-100 biler dersom vi skal leie banen en hel dag.

Det jeg gjerne vil be om, er forslag ifra dere. Jeg vil forme dette treffet slik at "alle" blir fornøyde, men selvfølgelig, alt dette avhenger at pengene kommer i orden. Dette er ikke et treff jeg har muligheten til og stå 100% finansielt for, så alt avhenger av at vi får nok påmeldte, og at vi i såfall må spikre en forhåndsbetalings dato.

Vi får mest sannsynligvis holdt av Rudskogen ut denne uken, så da har vi 1 uke på oss, til og skaffe 70 deltagere, som kan BINDENDE påmelde seg til dette, ellers blir det desverre vansklig for meg..

Så fyr gjerne løs med forslag, dersom du er intressert i og være med og hjelpe til med arrangeringen, så er det bare og ta kontakt, vi trenger hjelp av dere om vi skal få til dette.

Pris og lignende KAN bli justert, men det er i såfall bare nedover. Med mindre vi får så mange forslag om og kutte antallet, og gå opp i pris. Men jeg vil ikke ta 1000per person, da dette som sagt blir det første store treffet mitt, og jeg kan ikke gi noen garantier for at det blir et bra treff. Men, hjelper alle sammen til, så skal vi greie det her.

Takk på forhånd!

Mvh, Steffen Guldager

95 52 17 00

steffen.guldager@lantmannen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang er vålerbanen egentlig? Nye rudskogen blir jo 3.3 KM lang.. Får plass til mange biler på 3.3kilometer..

Vi begynner jo planleggingen alt nå, og vi prøver og få forberedt oss best mulig, men selvfølgelig vil det være variabler som gjør at ting ikke alltid går etter planen, men som sagt, dette er det første store treffet vi skal arrangere, så tror ikke akkurat alt kommer til og gå på skinner.

Det vi eventuelt kan gjøre er og skru prisen opp til 1000kr per pers. Og kutte ned tiden til 8 timer. Da trenger vi plutselig bare 40 biler..

Er dette av interesse i stedet? 1000kr og 8timer? Men mye mere kjøretid, da vi kan halvere antallet biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...