Gå til innhold

GS preformance bremseskiver, noe tess?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte att de kanskje hadde bedre kjøling.. er ikke til banebil.. men er noen "trackdays" iløpet av sommern som politiet arrangsjerer : D så skulle hatt noen bremser som jeg kan kjøre litt mer enn en runde med :P

Skrevet

Aff, slipper man ikke unna politet her inne heller :twisted: Er ventileringa inni som sørger for kjøling, den utvendige slissinga har mer en utseendefunksjon. Orginale holder noen runder de også skjønner du ;)

Skrevet

okei ;) politiet har sånn "Prøv deg på glatta" er sånn att glattkjøringsbana er oppe en gang i månden for att ungdommen kan komme dit og kjøre gris.. istedenfor og gjøre det på veiene.. men blir jo litt av det å ; ) men da får jeg se hva jeg velger av skiver og klosser : )

Skrevet
Bra tiltak av politiet! Håper virkelig det fungerer slik at dere ikke herjer i trafikken.

er jo litt herjing, men ikke i nærheten av sånn det var! er vel ikke mange som kjører altfor fort rundt her.. og vi har skrevet under kontrakt med politiet, så vis du mister førerkortet får du aldri vært med mer + att du kan få større bot.. så holder oss på matta! er vel ca 50 biler som er med hver gang : )

Skrevet

sant det! meen, kommer nok altid til og være noen som herjer.. føler da selv att jeg holder meg bra i skinnet : D ikke ei bot, ikke en advarsel, ingenting siden jeg fikk lappen så : p tror jeg er sånn passe flink til det : D

Skrevet

Det hadde jo heller ikke vært noen sak.. Vi har medlemmer som er politi her inne, og slik har det vært noen år.

Uansett så er det også et åpent fora, og du tenker ikke spesielt langt om du ikke tror at Politi og andre myndighetspersoner er innom.

Skrevet

min erfaring når det kommer til banekjøring og bremser er at det er ikke skivene som er problemet for oss som tralter rundt på banen nå og da. skaff deg heller noen skikkelige klosser og bremseveske så er mye gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...