bmw-mads Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg har en Bmw 318i e36 touring som jeg har satt i en IS motor i : ) har vidre planer iløpet av sommern som M - styling. men fargen er jeg usikker på.. forslag til farge? Prosjekt tråd kommer når jeg starter med bilen : ) Noen bilder! ikke noe skjønnhet men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg synes e36 stasj kan blir ganske kule i GRØNN : ) (vanlig bmw grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 avusblau, hellrot, daytona violet, sepang bronze, marakesh, carbonschwarz, titansilber m.m, mye og velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Marrakesh FTW! Er mye bra å velge i til E36 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Marrakesh FTW! Er mye bra å velge i til E36 touring +1! Marrakesh E36 tour med sorte bbs ch felger og skamlav med full m.. det hadde vært kuuult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå