Joakim_log Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Skal til å senke bilen min og lurer på om det er noen så har vert borti å senke disse, skal ha bilen ned slik at dekket nesten går jevnt me skjermene. Har 18" felger. Hvor mye må jeg ned å vilket senkesett, fjærer anbefalles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 kjøp http://www.quality-autoimport.no/storef ... &catid=231 disse eller noen som er bedre og prøv deg frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_log Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Så greit ut det men er usikker på om jeg vil ha justerbart eller ikke, kansje bare fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 jeg kjøpte meg 55-30 senk fra apex, dempere å fjærer i ett sett. jeg syntes det var noe forbanna søppel for å være helt ærlig. etter mine erfaringer skal jeg aldri mer kjøpe meg apex!. og jeg skal heller ikke kjøpe meg ujusterbart senkesett, for det er veldig greit å kunne justere på det. nå synes jeg bilen er alt for lav. så det senkesettet blir revet av bilen så fort jeg har mulighet til å kjøpe nytt. fin e46 foresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 fin bil må jeg si. synes ikke sedan er like fint som coupe men denne vare grise fin:) så med senk så blir det enda bedre:) ( kansje noen m3 speil..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg driver med det samme om dagen, har mer eller mindre bestemt meg for spax, tror en får mye for pengene der.. 28knepp på hardheten og det hele! Kjipt å måtte kjøpe felger etter senk, sånn om du skulle få tilbudet om noe rått til en deilig pris.. Eller at en skal ha folk Baki bilen, da er det ikke lenge før du kjøper noe som kan justeres.. Om jeg ikke hadde hatt råd, så hadde jeg heller ventet, eller bare kjøpt fjærer å satt på foran, spørs jo litt på om press og hvor breie hjulene dine er, men imellom 40-60mm kan du nok slippe den ned. Jeg tror ikke jeg kommer til å slippe ned min mer enn 45/20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_log Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Takk takk Tenker mest på senking nå, noen som har prøvd ut noen greie justerbare senkesett til under ca 10000?? Og noen så kan finne noen baglykter til meg, vil ha nåkså like bare mørkere (sotet) Og noen så kan valse rondt rogaland/vest-agder, tar litt i bag av å til:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 tror det sette jeg la ut link til er greit. skal kjøpe det bare jeg får litt mere penger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Det er jo ikke så dyrt da, jeg fikk spax rsx settet til 6500.. Det tror jeg det er verdt ser andre som har betalt 9600 for det så... Gleder meg som en unge til å få det på mandag!! Ligger i tollen nå:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Men lurer på om det må til noe spacere foran da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 De fleste coilover krever spacere 5mm eller mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå