Gå til innhold

Erfaring av å senke e46 320d m-sport??

Joakim_log
 Share

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg 55-30 senk fra apex, dempere å fjærer i ett sett. jeg syntes det var noe forbanna søppel for å være helt ærlig. etter mine erfaringer skal jeg aldri mer kjøpe meg apex!. og jeg skal heller ikke kjøpe meg ujusterbart senkesett, for det er veldig greit å kunne justere på det. nå synes jeg bilen er alt for lav. så det senkesettet blir revet av bilen så fort jeg har mulighet til å kjøpe nytt.

fin e46 foresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med det samme om dagen, har mer eller mindre bestemt meg for spax, tror en får mye for pengene der.. 28knepp på hardheten og det hele! Kjipt å måtte kjøpe felger etter senk, sånn om du skulle få tilbudet om noe rått til en deilig pris.. Eller at en skal ha folk Baki bilen, da er det ikke lenge før du kjøper noe som kan justeres.. Om jeg ikke hadde hatt råd, så hadde jeg heller ventet, eller bare kjøpt fjærer å satt på foran, spørs jo litt på om press og hvor breie hjulene dine er, men imellom 40-60mm kan du nok slippe den ned. Jeg tror ikke jeg kommer til å slippe ned min mer enn 45/20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Tenker mest på senking nå, noen som har prøvd ut noen greie justerbare senkesett til under ca 10000??

Og noen så kan finne noen baglykter til meg, vil ha nåkså like bare mørkere (sotet)

Og noen så kan valse rondt rogaland/vest-agder, tar litt i bag av å til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...