Daniel84 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er snart 2mnd til årets sommertreff, Mange her i fra som skal dit i år? Jeg skal dit og tenkte og prøve E30`n på banen i år. Fikk ikke testa bilen på banen i fjord pga av krasjen,så bilen ble ikke ferdig oppretta til da..men i år er alt på stell Drar oppover på torsdag og hjem på søndag ! www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Eg bi å treff der! PPlanen var å få banebilen på veien til da, men det ser ikke ut til å gå, så blir nok stående der med kameraet i hånda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Synes det var gøy der selv om ikke bilen var med ! Mye sosialt og masse svidd gummi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Kommer en gjeng fra Møre og Romsdal oppover ihvertfall. Dette blir moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Skulla ha ordnet en bimmers plass der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Regner med at det blir en tur fra Fredag til Søndag. Skal dog ikke kjøre BMW denne gangen, men tenkte å lufte Saaben litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 To treff fordelt på tre helger blir bra for de som vil kjøre mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Ja dette blir gøy ! Vedlig bra at det blir 2 treff på acr i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Anbefaler de fleste og forhåndsbetale...gjor ikke det i fjord..og angrer på det når jeg så den køa som var der når jeg kom dit 04.30 på fredags morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Ikke lenge gjenn nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Vi glær oss ja Blir jomfru turen med ny bil dette, for meg. Vi kommer en gjeng, blir vel 4-6 BS bildeler Nissan og en Supra kansje, så jeg trofast bimmer mann. Skal nemlig ikke gi fra meg breisladden lett nei. Men disse jappse gutta har lada godt i hele fjord + mye nytt på bilene, så ikke noe enkel sak å hamle opp med. Er jo noen lokale som virkelig kjører godt, ikke minst gutta fra nord også. Men det viktigste er ikke og vinne, men og spinne Mulig det blir siste turen for meg opp dit i år Når nye Rudskogen står klar, så blir nok den så god, at man ikke orker å kjøre 110 mil en vei meg Hiace og henger. Men i år skal jeg kose meg gløgg i hel, og skal minst bruke opp 30 nye dekk 18" dekk Dekk spons: JA TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 blah.. på jobb i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Må få sitte på en runde med deg da m3 yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Kommer kansje vist jeg ikke er på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Må få sitte på en runde med deg da m3 yngve Det setet er desverre opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå