Endre Hånde Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Noen som har noen formening angende disse? Jeg har kun orginalanlegget i min M3 sedan, og vil ikke klippe ledninger, bygge subkasse osv. Kun ha helt ok lyd med originale høyttalerplasseringer og original cd spiller. (Om jeg ikke kommer over en cd spiller som ser like bra ut) Eller er det andre pakker som gir mer for pengene? Regner med man må ha linje ut, (Eventuelt konverter) samt dra nye kabler om man skal ha forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmoen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 ser ut som eit snusførnufti valg begge to, du må ha rca ut og strømkabler førr forsterkeren ja. men dæ e så absolutt verdt dæ å få alle høytalerne på forsterkern. einaste e at me forsterkeren må du nok trækk nye høytalerkabler etter kor du legger forsterkeren. tar ikkje lang ti og e kji vanskli å få kablan skjult. husk skikkeli jording og skjærma rca kabla, ellers bi dæ dynamostøy. ein suselyd som følli turtall. me førstærkar e d mye mer valgmuligheita førr å kontroller lyden te din egen preferans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmoen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 om originalspællarn din ikkje har linjeutgang og du ska ha førstærkar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 ^^ Ooh! Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hallo, dialekt kan dere ta en anja plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmoen Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 javell da surpompen men settet med forsterker er det jeg ville valgt, med en gang du har hatt anlegg med alt på en forsterker vil du ikke ha annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 hvordan lyd er det på disse høyttalerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå