Gremlin Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Er det noen som jobber som mekanikere her? PM meg for en utrolig rask og godt betalt jobb.
M|Fjeld Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Tror det er ganske vesentlig for den som skal ta jobben
Gremlin Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Ifm med en erstatningssak trenger jeg en kort skriftlig snutt på mail fra et verksted/mekaniker. Thats it. Ta kontakt.
jakob s Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 hvis jeg kunne tåle olien og rent faktisk bruge min uddannelse, kunne jeg godt finde på at flytte til norge, hjem til familien og arbejde som mekaniker
Endre Hånde Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Du sier ikke hvilken type mekaniker.. Jeg har et fagbrev som industrimekaniker liggende, men antar det er feil.
Gremlin Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Det må være en bilmekaniker som kan uttale seg på vegne av et firma. Kan godt være ditt eget firma, sålenge det er registrert i BR som noe med bil å gjøre.
gkw89 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 jeg jobber som bilmekaniker i oslo, lurer litt på hva det gjelder, siden det virker som om du har rett, men du må ha en bekreftelse:P
Gremlin Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Jeg fikk ordnet det på et lokalt verksted. Trengte et skriv/dokumentasjon om at hvis man får skade på støtdemperene på venstre side så de må byttes, så må man bytte høyre side og. Men fikk som sagt et lokalt lite verksted til å fikse det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå