E-39 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Det eneste du behøver å klistre på bilen din er skilter Sota ruter og Shadowline hadde sikkert gjort den kul nok! En Bmw M3 med E30 karosseri er fine med klistremerker og fete farger
BMWE39turbo Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Men visst du absolutt skal ha, kan vel BMW motorsport vere aktuelt? Og hva skulle være bedre med det enn Alpine logo. En standard e39 som dette har jo absolutt INGEN ting med bmw motorsport å gjøre. Det ser bare harry og dumt ut. Samme med "///M3" merker på alt annet enn en M3 eller "Powered by BMW ///M" på en bil uten S motor osv. Men setter ikke "760i" merket på en 730d eller "540i" merket på en 520i heller, blir samme greia. Og klistermerker i japse stil på dører og osv er i mine øyne lite pent på bmw. Dette er din bil og du gjør akkurat som du vill, men dette er hvertfall rådet jeg gir. No frarådet eg det først og fremst da.. Og at BMW motorsport har lite på en sånn bil å gjere, er eg forsåvidt enig i, men skal en først gå gal med klistermerker ser eg ikkje problemet med å klistre foreks BMW motorsport på.. uansett så er det has bil så er ikkje mykje vi skulle sagt.
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Streamer er vell ikke lov om jeg ikke husker feil?
Tooris Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 hvor får jeg tak på 30/20 senk til bilen for en grei pris?. skal ikke ha noe handleliste på døra eller det eine eller det andre på panseret. har lyst til å montere shadowline på den, men må jeg ta alle listene rundt fangerene og da?. også skal jeg sote rutene. eneste jeg hadde tenkt på er EKS: //// Alpine i ruta pga jeg har Fult alpine anlegg innvendig!. 1 høns = 1000 fjær
Tooris Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Det eneste du behøver å klistre på bilen din er skilter Sota ruter og Shadowline hadde sikkert gjort den kul nok! En Bmw M3 med E30 karosseri er fine med klistremerker og fete farger tar av skiltene om vinteren for vinterkjører ikke bilen Thats it!.
Tooris Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Streamer er vell ikke lov om jeg ikke husker feil? den er til for og brytes, innen visse ting
RogE36R Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Det eneste du behøver å klistre på bilen din er skilter Sota ruter og Shadowline hadde sikkert gjort den kul nok! En Bmw M3 med E30 karosseri er fine med klistremerker og fete farger tar av skiltene om vinteren for vinterkjører ikke bilen Thats it!. Haha.. Du kødder nå? Hvorfor i alle dager gjør du ikke det?
Tooris Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Det eneste du behøver å klistre på bilen din er skilter Sota ruter og Shadowline hadde sikkert gjort den kul nok! En Bmw M3 med E30 karosseri er fine med klistremerker og fete farger tar av skiltene om vinteren for vinterkjører ikke bilen Thats it!. Haha.. Du kødder nå? Hvorfor i alle dager gjør du ikke det? nei, har ikke lappen, orker ikke å betale på om vinteren når pengene går til snø scooter;). er bare 17
wicky124 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 bruk penga på beige skinn interiør, senk og andre felger...
Tooris Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 ja, hadde vært utrolig fint. hadde noen crom felger men solgte dem. pris ligger det skin interiøret på ?. trenger bare seter, dørpaneler?. eller alt i dash å ?
E-39 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 bruk penga på beige skinn interiør, senk og andre felger... Jeg har samme farge som den og lyst beige skinn og M5 replica felger på min touring
E-39 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 ja, hadde vært utrolig fint. hadde noen crom felger men solgte dem. pris ligger det skin interiøret på ?. trenger bare seter, dørpaneler?. eller alt i dash å ? Dørtrekk,midtkonsoll,dash,teppe er lyst som setene. Det hadde holdt med seter,midtkonsoll og dørtrekk Jeg kjøpte 17" M5 replica med 245/45-17 Nexen dekk til 6500,- Dekk sjekk i Askim. Synes du hadde fine felger jeg da
E-39 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 http://www.nbfbildeler.no/ Her kan du søke etter interiør
kjellsigvald Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 senk bilen å bytt felger, å drit i å bruke penger på klistermerker som begynner å flasse av etter en stund.
Eksos Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Klistremerker er fint på biler det, jeg har blandt annet en bmwccn logo på bakruta Men noen streamer er bare ufattelig harry og lite pent.. Du kan heller ha noen små klistermerker i de små rutene i bakdøra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå