Z1 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Helt klart verdt penga! Burde vært enda dyrere synes jeg Hva har du spist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Helt klart verdt penga! Burde vært enda dyrere synes jeg Hva har du spist Indrefilet og fløtegratinerte poteter Hadde jo vært kjekt for meg som har E46 at prisene på E46 var høyere når jeg ikke er på utkikk etter å kjøpe selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Okei. Jeg skjønner. Flott å få slik info! Ser for meg at jeg bør være litt ekstra nøye med tanke på oljeskift. Noen som vet om det er mye jobb å skifte disse "flapsene"? Ser for meg at det er noe som blir gjort meget tidligt etter at bilen er hentet, i neste uke Med tanke på denne svakheten, er det noe spesielt jeg bør høre etter eller prøve å legge merke til under prøveturen av bilen? Noe som kan indikere på at det nermer seg havari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Veldig greit å få de bytta ut, ca 1 times job sjekk pmwltd på Google.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Den er god! Takker alle som svarte for hjelpsomme og nyttige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Litt knot å bytte på E46 då motorrommet ikke er så fantastisk stort. Må av med innsuget, og på E46 må jo du av med en hel haug med deksler for å komme til helt i bakkant. Litt knot å få disse dekslene på plass igjen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå