Dhamree Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Noen som har efaring med dette, skal bestille til min e30 318is tenkte jeg..Spiller det noen rolle om jeg bestiller til 4 eller 6 cyl ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25103530 Det her jeg tenkte på Mvh, Damir Serifovic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 De skriver jo at dette er supersport, og det er jo et bra merke. Du bestiller selvfølgelig til rett ant. sylindre i din bil. Er jo ingen prisforskjell, og når det er nytt ser jeg ikke problemet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 De skriver jo at dette er supersport, og det er jo et bra merke. Du bestiller selvfølgelig til rett ant. sylindre i din bil. Er jo ingen prisforskjell, og når det er nytt ser jeg ikke problemet med det. Det er variant Super Sport ikke merke Super Sport. Merke er XYZ og Super Sport skal være den varianten som er mest egnet til vanlig bruk/ mykest. Samme betydning som Street hos D2. Når du skal bestille må du bestille etter riktig diameter på fjærbeinet. 45mm eller 51mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Er ikke Xyz mer eller minde det samme som Ksport og D2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 De skriver jo at dette er supersport, og det er jo et bra merke. Du bestiller selvfølgelig til rett ant. sylindre i din bil. Er jo ingen prisforskjell, og når det er nytt ser jeg ikke problemet med det. Det er variant Super Sport ikke merke Super Sport. Merke er XYZ og Super Sport skal være den varianten som er mest egnet til vanlig bruk/ mykest. Samme betydning som Street hos D2. Når du skal bestille må du bestille etter riktig diameter på fjærbeinet. 45mm eller 51mm. Vet du om det 51 eller 45 på e30 is ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 IS har vel 51mm, men du bør måle før du bestiller slik at det blir korrekt. Disse to typene går ikke om hverandre. Regner med at du vet at dette er sveisesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 IS har vel 51mm, men du bør måle før du bestiller slik at det blir korrekt.Disse to typene går ikke om hverandre. Regner med at du vet at dette er sveisesett? Hva er det som må sveises ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Er ikke Xyz mer eller minde det samme som Ksport og D2 ? Alle merkene blir produsert på samme fabrikk i Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 IS har vel 51mm, men du bør måle før du bestiller slik at det blir korrekt.Disse to typene går ikke om hverandre. Regner med at du vet at dette er sveisesett? Hva er det som må sveises ? Du må kappe fjærbeinet ca. 3 cm fra bunnen og sveise på en hylse som coiloverenheten skrues ned i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå