kennethkenzow Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Heisann , har litt problem me kjørelysa på bmwen min. I helga røyk kjørelyse på høyreside , kun fjernlys virka. kjøpte nye pærer på begge sider, å byttet begge sikringer , i går når jeg kobla grøftelysa så røyk plutselig det på høyreside, prøvde å bytte pære og sikring men funket fortsatt ikke. kun fjernlyse fyngerer. noen som vet hva som kan være gale eller hatt lignende problem? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hmm... ville byttet kjørelys reelet Mine kjørelys forsvant etter en motorvask, og da var det reelet som var lei seg, kan jo være samme greien du har siden du har skiftet alt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethkenzow Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 byttet rele også sist uke , trodde det var det som var ødelagt siden grøftelysa ikke fungerte , så var på bavaria og kjøpte nytt , men rart begge fynktet tidligere på dagen men ikke etter jeg hadde koblet grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå