hao Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Unnskyld men felgene er stygge. Men det er kanskje bare meg som ikke liker felger uten kant. Selve mønstret i felgen er fint og passer bilen din
nimitz Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Unnskyld men felgene er stygge.Men det er kanskje bare meg som ikke liker felger uten kant. Selve mønstret i felgen er fint og passer bilen din Felgene er stygge etter din smak, kanskje. Men no er det vel ikke du som skal ha dem heller. Hvist han som skal ha de på bilen sin liker dem, så er vel det greit. Man må vel godta at vi har forskjellig smak.
Blade Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jeg skulle faktisk likt å sett hvordan de ser ut på e46, så om noen har bilder, så må de gjerne dele!
Espen02E30 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hadde disse kommet i 8,5/9,5*19" hadde jeg kjøpt tvert! Men ble LM kopi i dag på meg gitt:-)
Blade Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Det var det jeg tenkte og egentlig, så derfor jeg kunne tenke meg å se noen bilder. Mener ikke å "kuppe" tråd'n her, men hva med disse: (Si ifra hvis skal fjerne innlegget)http://www.afl.no/_no/Content/Modules/Systemmoduler/Lists;Direct//p/GT392210?shop.product.id=GT392210&BilID=14 Ok pris, og brosjyren sier de blir laget av BBS, og vekten ser jo bra ut og? Bare redd for at de er litt vel "Audi". (http://asa-wheels.de/download/asa_flyer_2009.pdf)
Pål B Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Bruk litt ekstra penger på bedre dekk. Har kjørt en halv sesong på Sonar-dekkene i samme dimensjoner, og de er ikke bra på våt vei.
hao Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Unnskyld men felgene er stygge.Men det er kanskje bare meg som ikke liker felger uten kant. Selve mønstret i felgen er fint og passer bilen din Felgene er stygge etter din smak, kanskje. Men no er det vel ikke du som skal ha dem heller. Hvist han som skal ha de på bilen sin liker dem, så er vel det greit. Man må vel godta at vi har forskjellig smak. Jeg vil ha meg frabedt at jeg kommer med usakelige negative kommentarer. miktor spør jo hva vi synes om felgene/pakken og tydelig har forstått at det er forskellig smak og derfor spør. Du kan legge merke til at jeg unnskylder en så stygg karakteristikk av felgene, men det er min mening pga. jeg ikke liker felger uten kant. Greier også å komme med noe positivt til slutt som viser at vurderingen av felgene er saklig og ikke bare et uttrykk for usaklig innlegg som enkelte har.
CASTROL-GURU Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Unnskyld men felgene er stygge.Men det er kanskje bare meg som ikke liker felger uten kant. Selve mønstret i felgen er fint og passer bilen din Felgene er stygge etter din smak, kanskje. Men no er det vel ikke du som skal ha dem heller. Hvist han som skal ha de på bilen sin liker dem, så er vel det greit. Man må vel godta at vi har forskjellig smak. Jeg vil ha meg frabedt at jeg kommer med usakelige negative kommentarer. miktor spør jo hva vi synes om felgene/pakken og tydelig har forstått at det er forskellig smak og derfor spør. Du kan legge merke til at jeg unnskylder en så stygg karakteristikk av felgene, men det er min mening pga. jeg ikke liker felger uten kant. Greier også å komme med noe positivt til slutt som viser at vurderingen av felgene er saklig og ikke bare et uttrykk for usaklig innlegg som enkelte har. Gratulerer. For smaken din er helt ræva. De Felgene der er helt rå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå