Papperboy Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 jeg og noen kompiser skal ta oss en tur ned til nurburgring fra 12 til 18 mai. hadde hvert kult om flere hadde villet være med. mere informasjon finnes her: http://www.facebook.com/SaveTheRing?sk= ... 27476&ap=1 vi skal blant annet få med oss et VLN løp som er noe man BØR få med seg der nede.. og man vil ha tilgang til banen i 18,5time noe som børe holde en stund fint om folk vil være med at de trykker attending på denne eventen så vi vet hvem som er med. http://www.facebook.com/SaveTheRing?sk= ... 8181192786 hotell og lignende må ordnes selv.. da dette ikke er en arrangert tur. vi håper så mange så mulig kan være med, Mvh Martin og Fredrik
-Martin- Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Kan legge ut litt mer detaljer vedrørende reisetider og opplegg rundt denne turen ikveld!
Endre Hånde Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Gjør det! Frister å godsnakke med lønnings avdelingen slik at feriepengene kommer i Mai istedet for Juni for så å henge seg på.
Papperboy Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 jeg bruker visa'en hvis penga ikke holder
Dirty Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Har ikke ferie så tidlig! men vi er jo en bimmers gjeng som skal ned på 24timers løpet
Endre Hånde Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Da er det iorden, så da er det bare å få resten til å passe. Søkt medlemskap i gruppen nå.
Papperboy Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Har ikke ferie så tidlig! men vi er jo en bimmers gjeng som skal ned på 24timers løpet jah det er noe som hadde hvert kult.. men da blir det ikke like mye kjøring som det blir nå.. hoved poenget med turen er jo å kjøre selv.. og selvom jeg drar dit i mai betyr ikke at jeg ikke drar dit i juni eller august.. det betyr bare at jeg drar dit i mai regner men jeg får "ringworm" av noen runder der nede
Papperboy Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Da er det iorden, så da er det bare å få resten til å passe. Søkt medlemskap i gruppen nå. å du er godtatt.. prøvde å gjøre så man slapp men fant ikke ut av det
Dirty Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Har ikke ferie så tidlig! men vi er jo en bimmers gjeng som skal ned på 24timers løpet jah det er noe som hadde hvert kult.. men da blir det ikke like mye kjøring som det blir nå.. hoved poenget med turen er jo å kjøre selv.. og selvom jeg drar dit i mai betyr ikke at jeg ikke drar dit i juni eller august.. det betyr bare at jeg drar dit i mai regner men jeg får "ringworm" av noen runder der nede Hehe ja det er så gøy, kjører til pengene eller bilen står
-Martin- Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Hvis man skal ned flere ganger i løpet av året så kan det nesten lønne seg å kjøpe sesongkort... Tror BTG.com har regnet ut at hvis du skal kjøre mer enn 68 runder så lønner det seg med sesongkort... Endre: høres bra ut! Veldig hyggelig med flere/nye bekjentskaper på en sånn tur!
Endre Hånde Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 For kjøringen, har dere med R-dekk i bilen, eller kjører dere på det ned? (
Papperboy Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 hehe jeg har ikke r dekk men det er vel valg fritt.. men tror dekka må tilfredstille veikravene der nede siden det teknisksett ikke er bane men vei med fri fart..
Endre Hånde Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 R-dekk gjør jo det, men var litt i tvil om jeg skal pakke de i bagasjen eller ha de på bilen.. Mest fornuftige er vel å ha de med i bilen slik at man også har dekk igjen til hjemturen.
Papperboy Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 kan være lurt.. kjedelig å møte skikkelig regnvær med slitte r-dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå