Papperboy Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 kan du legge ut budsjettet ditt en gang til? får det ikke opp.. virker som bimmers har mista noen bilder..
Endre Hånde Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Sett denne forresten? http://www.m-power.com/_open/b/varlink2 ... =en&x=2401
Endre Hånde Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Får dessverre ikke lastet opp filen nå, men kan ta det i kvell/imorgen tidlig.
Papperboy Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 den har begynt å virke igjen så du trenger ikke lurer på hva forlk forventer av runde tider foresten?.. driver å sliter litt med å sette målet mitt..
Endre Hånde Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Jeg har ingen mål om rundetider ihvertfall. Vet ikke om jeg vil loggføre siden dette vil være min deby på ringen, og det å bli kjent med sporet vil være prioritert.
R Andersen Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 lurer på hva forlk forventer av runde tider foresten?.. driver å sliter litt med å sette målet mitt.. Det siste du skal tenke på er rundetider.. Fokuser på å lære deg banen først, og det kan ta tid. Noen bruker 10 runder, mens andre trenger 100.. Har selv vært der flere ganger, og har tilgode å ta tiden på en runde, men det blir nok å gjøre det neste gang jeg skal nedover, og har et hårete mål om å klare under 8 min. BTG med min E30.
-Martin- Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 lurer på hva forlk forventer av runde tider foresten?.. driver å sliter litt med å sette målet mitt.. Det siste du skal tenke på er rundetider.. Fokuser på å lære deg banen først, og det kan ta tid. Noen bruker 10 runder, mens andre trenger 100.. Har selv vært der flere ganger, og har tilgode å ta tiden på en runde, men det blir nok å gjøre det neste gang jeg skal nedover, og har et hårete mål om å klare under 8 min. BTG med min E30. Jeg tok nok rundetid ifjor på min debut tur, men til gjengjeld så hadde jeg kun 4 runder på meg så da ble det vel mer for å se om jeg havnet under 10min... Denne turen blir det mer fokus på å lære seg banen og bilen. Under 8 min er et temmelig hårete mål ja! Men du har vel besøkt det grønne helvete et par ganger før...
Kristian Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 lurer på hva forlk forventer av runde tider foresten?.. driver å sliter litt med å sette målet mitt.. Det siste du skal tenke på er rundetider.. Fokuser på å lære deg banen først, og det kan ta tid. Noen bruker 10 runder, mens andre trenger 100.. Har selv vært der flere ganger, og har tilgode å ta tiden på en runde, men det blir nok å gjøre det neste gang jeg skal nedover, og har et hårete mål om å klare under 8 min. BTG med min E30. er en liten drøm jeg å har det, under 8min på ringen i en gammel bmw
Kristian Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 hadde vært morro, men det passer dårlig mtp jobb. kanskje til høsten?
Endre Hånde Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 hmm, jeg kan nok kun ta en tur iår.. Du kan ikke få ferie nå altså?
Kristian Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 nei det trur jeg kan bli vanskelig, er så altfor mye å gjøre............ men det kommer vel flere år?
Endre Hånde Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Neei, ifølge noen så slutter alt i 2012. Godsnakk med sjefen så henger du deg på! Silje er sikkert med hun og.
Papperboy Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 hehe jeg har et mål 0m 09:30 eller 09:20. bare sånn for å ha et mål vet ikke om jeg klarer det eller om jeg driter meg ut men jeg kommer ihvetfall til å prøve
Endre Hånde Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Skal vi reservere hotellrom i helga? Hva med båten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå