Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

lurer på hva forlk forventer av runde tider foresten?.. driver å sliter litt med å sette målet mitt..

Det siste du skal tenke på er rundetider.. Fokuser på å lære deg banen først, og det kan ta tid. Noen bruker 10 runder, mens andre trenger 100.. Har selv vært der flere ganger, og har tilgode å ta tiden på en runde, men det blir nok å gjøre det neste gang jeg skal nedover, og har et hårete mål om å klare under 8 min. BTG med min E30.

Skrevet

lurer på hva forlk forventer av runde tider foresten?.. driver å sliter litt med å sette målet mitt..

Det siste du skal tenke på er rundetider.. Fokuser på å lære deg banen først, og det kan ta tid. Noen bruker 10 runder, mens andre trenger 100.. Har selv vært der flere ganger, og har tilgode å ta tiden på en runde, men det blir nok å gjøre det neste gang jeg skal nedover, og har et hårete mål om å klare under 8 min. BTG med min E30.

Jeg tok nok rundetid ifjor på min debut tur, men til gjengjeld så hadde jeg kun 4 runder på meg så da ble det vel mer for å se om jeg havnet under 10min...

Denne turen blir det mer fokus på å lære seg banen og bilen.

Under 8 min er et temmelig hårete mål ja! Men du har vel besøkt det grønne helvete et par ganger før...

Skrevet

er en liten drøm jeg å har det, under 8min på ringen i en gammel bmw ;)

Skrevet

hehe jeg har et mål 0m 09:30 eller 09:20. bare sånn for å ha et mål :P vet ikke om jeg klarer det eller om jeg driter meg ut men jeg kommer ihvetfall til å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...