Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på dette selv... Jeg drar til Spania på Søndag og blir borte en uke. så vi kan godt bestille hotel og båt idag..!?

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er helt greit... Jeg er på Vålerbanen i morgen, men utover kvelden er jeg nok hjemme. Kan du sende meg en PM med tlf nr. så kan jeg ta kontakt?

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var Hotellet i boks også... Det var jaggu siste dobbeltrom på BlaueEcke så jeg booket i grevens tid!

Da er det bare for Fredrik (papperboy) å få fingeren ut av ræva...!

Skrevet

da har jeg bestilt båt, har jeg sendt mail til hotellet så får håpe det er ledig selvom det står at det ikke er det på siden..

får bare krysse fingrene hvisikke må jeg vel bare soveet annet sted.. eventuelt sove i telt.. :P

Skrevet

Haha... JA! det kan du si! Du som var sistemann på lasset, var førstemann med alt i boks. Men tiden går jammen fort! Om 2 uker så skvalper vi nedover mot tyskerlandet!

Skrevet

Nice! bra at det ordnet seg..! Virker ganske "service minded" disse på BlaueEcke, det er i allefall det inntrykket jeg har fått.

Skrevet
Nice! bra at det ordnet seg..! Virker ganske "service minded" disse på BlaueEcke, det er i allefall det inntrykket jeg har fått.

Der er de service minded som få, men ikke kødd med rustningen som står oppe ved dass.. Det kan koste dyrt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...