Haldor Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 --- Solgt 7/4/2011 --- Original M-Tech 320i Touring 1997 modell Sportsunderstell / Styling / Sportsseter, komplett svart delskinninteriør. Km.stand 251.700 Motor M50B20 VANOS Oppussingsprosjekt / delebil. Mye bil for pengene for den som kan skru litt. Selges i den stand den står. Min 320i Touring har nå stått to år i egen garasje i påvente av at jeg skulle fikse den opp - for dette er rett og slett en herlig kjøremaskin... I stedet har ikke tiden strukket til og bilen selges nå pga flytting. Den står uten skilt og er følgelig ikke EU-godkjent. Veiavgift selvfølgelig heller ikke betalt. Denne har vært i mitt eie siden 2004. Bilen har følgende mangler: Mindre kollisjonskade på 1 venstre forskjerm/hjulbue Fremre støtdempere slitt, må sannsynelig skiftes. Motorfusk på en sylinder, toppakning? Def. vindusheis passasjerside Def. 2-sone A/C (trenger ny AC-pumpe samt trolig elektronisk feil i betjeningspanel) Def. innerspeil (knust speilflate pga ungene... dette er speilet med regnsensor, automatikk) Takluke står skjevt i rammen (her har mek. hoppet over en tann en vinterdag) Gassløfterene til panser/bakluke må skiftes. Batteri er defekt (stått for lenge...) Resten av bilen er i vanlig/god stand. Interiør - Svart delskinn, sportsseter fremme. ASC Godkjent for 225/55/16 i vognkort Nye spiralfjærer bak er montert (original M-Tec, nypris 2800kr) Lettmetallfelger sommer (16") og vinter (15") - begge sett originale BMW-felger Dekk på begge sett er utslitt og må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Åssen interiør er det i denne? Skyldig noen avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Hei Tommy. Interiør er svart delskinn, sportseter fremme begge sider. Har stått i 2år så får å få denne på veien må den ha ny EU-godkjenning samt innbetalt gyldig årsavgift. Ingen heftelser utover det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 er den kjørbar ? skal til stavanger kan muligens ta den med meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Oppdatering : Motoren er startet og sviver tilsynelatende som normalt. Bilen tatt på en liten lokal testrunde som var tilfredstillende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 kan du ikke prøve å starte den da ? stress å dra med seg tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Etter litt sjauing så fikk jeg tatt strøm fra bil2 og motoren startet uten videre problemer. Virket normal på turtall/respons. Kjapp testrunde lokalt, ok. Merknad til varsellys, bremser - Etter bytte av bremseklosser begge sider foran og bremseføler har varsellyset ikke resatt seg. Litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 kan du ta bilde av skaden også, siden du var så flink med kameraet Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Åff kårrs Taperester nede til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Okei 8 tusen så henter jeg den på lørdag, skal av å hente en annen på Karmøy så kjører forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Hei. FIkk du solgt denne ? André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Denne har jeg kjøpt ja. Bilen er veldig bra- skal fikse de små tingene som var med den. Greit når jeg har en annen lik bil til og "låne" deler av . En av de kommer tilsalgs om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Denne har jeg kjøpt ja. Bilen er veldig bra- skal fikse de små tingene som var med den.Greit når jeg har en annen lik bil til og "låne" deler av . En av de kommer tilsalgs om ikke altfor lenge. hehe må ikke tro vi er intr å handle den dyrt av deg etter du har fikset småfeilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg