Mort-1 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Passer e34 framstoler i e36? Håper det er noen der ute som vet dette? Har en kompis av meg som har noen e34 stoler liggende på lur, tenkte og klemme disse inni e36`n min om dette var mulig uten altfor mye tilpassing? Takk for svaret. Mvh Morten
Kennethe34 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Det er mulig, men E34 stoler har en slags låsehake som fremre feste. Du må isåffal kappe bort denne haken og bore hull i stolramma for å få skrudd de fast. Er heller ikke umulig at det er forskjellig bredde på understellene, og da må du lage deg en slags adapterplate for å få dette til.
Mort-1 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Det er mulig, men E34 stoler har en slags låsehake som fremre feste. Du må isåffal kappe bort denne haken og bore hull i stolramma for å få skrudd de fast. Er heller ikke umulig at det er forskjellig bredde på understellene, og da må du lage deg en slags adapterplate for å få dette til. Tusen takk for svaret Kennethe34. Da skal jeg prøve og få lurt de billig ifra kompisen min og prøve:) Mvh Morten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå