duemorty Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Har en 318 94 mod som har stått i ro i vinter. Når jeg skulle starte den igjen hørtes den ut som en snekke på tomgang og røyker som bare det. Noen som vet hva dette kan være? Over 4000 omdreininger går den fint men røyker fortsatt som en røykmaskin. Takker på forhånd for alle tips.
ZhilleN Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 håper du ikke driver og ruser den når den har stått rolig så lenge..
Margido Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Hvis denne har luftmengdemåler å ikke luftmassemåler så sjekk mengdemåleren.
duemorty Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Neei det gjør jeg ikke. kjørte den kun 300m
ibocan92 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 jeg selv ville latt bilen gå noen min på tomgang så kjekke peil pinne osv får å se om toppen er gåen.. vis det er gørrete hvitt/grått i peilpinne og oljepåfylling lokken og neddi der så tror jeg ganske sikkert at topp-pakningen er gåen.
Margido Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hvilken farge på røyken er det? Sort, hvitt, blått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå