rando0m Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 send meg din e-post på pm. Får ikke lastet opp bilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Legg den ut på finn.no så blir det sikkert mer fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 rando0m: Pm sendt zhilleN: Blir for dyr i bytte at jeg like godt kan beholde e30`en da. Solgte jo nesten lik din bare 318is for under ett år siden. Holder med en rød kristov: Ja,blir nok finn så snart jeg får tatt noen nye bilder men hadde vært gøy å fulgt bilen videre her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rando0m Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 mail svart Alipine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Finværet fortsetter så denne fortjener mere enn bare å stå i garasjenhopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Du vi kan bytte i min 200sx jeg nylig kjøpt meg som en morro bil?? Den har skilter og sinte steg4 understell fra Tein justerbart i alle retninger, bærebruer er byttet ut til rør isetedenfor støpegods dem er oxo juster bar alle veier,oxo turbo er steg 4. går sykt bra på justert bensintrykk og turbotrykk, jeg må bare få fiksea fram fanger, da denne glasfiber driten er helt fucka:) bilen ble kjøpt av en jeg kjenner i fjor for 130 000,- så kom igjen nå da bytte:) eller du holder av bilen til jeg selger japan raketten:) som jeg har sagt før til deg. JEG SKAL HA DEN BILEN DIN:) BYTTE?BYTTE?BYTTE???????? bilen er på norske skilter og årsavgift skal vær betalt oxo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Hehe,japsebiler er desverre ikke min greie. Bilen er igrunn avtalt byttet bort,men tar visst tid ser det ut som selv om jeg sa det måtte skje fort. 316:Du skulle fått lov å skyte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 hva heter de frontlyktene du har der? er grisefine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 hva heter de frontlyktene du har der? er grisefine! Sorte Hella DE lykter,fineste til e30 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Rart at denne ikke er solgt, meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg