EasyShare Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hei Godtfolk! Etter en god del skruing på bil har jeg et par deler ekstra liggende, samt noen nye deler som jeg fikk med bilen ved kjøp. Blant annet: - Bensin pumpe (NY og ubrukt) 1000kr eller bud. - Bakskjerm (Brukt, se bilder for stand. Farge: Aspen silver) 1300kr eller bud. - Diverse deler til klimapanel (Send mail) - Originale prefacelift lykter med hvit blink. 1500kr eller bud. - Bære arm forstilling. Art nr: 31 12 1 094 234 (NY og ubrukt) 700kr eller bud. - Multifunksjons ratt uten airbag. ( Brukt men i ok stand. Mangler volumknapp.) 700kr eller bud - Facelift xenon lykter. (Sprekker i glassene, høydejustering defekt) 1000kr eller bud. - Servopumpe til M52 motorer. (Usikker på om denne er ok eller ikke. Ble byttet da styringen var hard men viste seg og være utslitt tårnlager. Så her kan du gjøre et kupp. 500kr eller bud. - Beskyttelses deksel til viften på motoren. Håndlaget i metall. 300kr, ferdig lakkert 500kr. - Ac schnitzer 19" felger med 5x120 boltesirkel så og si strøkne. Helt nye dekk. 12.000kr eller bud. - Originalt reserve dekk til BMW. 1000kr eller bud. Bilder: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27812915 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergerson Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Passer lyktene til 520i E39 97mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Begge typene skal passe. Men angeleysene er solgt. Så er kun prefacelift jeg har igjen. Hvilke var det du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lysebo Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 trenger noen deler jeg:) har ikke noe radiator til overs? frontplate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 trenger noen deler jeg:) har ikke noe radiator til overs? frontplate? Har nok ikke radiator, men definer frontplate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 har du facelift lyktene ennå ,? har sendt deg pm men får ikke svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Beklager så meget, har nok oversett meldingen din. Men ja jeg har facelift lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 er det originale hella , ? eller er det jallalykter . hvis det er hella er jeg interessert i dem da jeg trenger nye lyktehus . glass har jeg liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Det er ikke hella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Servopumpe solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå