beæmmwe Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Etter noen år med bannskap har bilen blitt omtrent sånn som jeg vil ha den=) planlegger mer senk og mest sannsynlig en hellakering! legger ved noen bilder så får dere komme med ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Dette så slett ikke værst ut Tør jeg foreslå at du lakkerer fram og bakfanger, mens du lar listene være sorte?? Det tror jeg hadde blitt smoooth Ellers er herlig bil Ta gjerne noen bilder når det er lysere, så vi får se bedre helhet av bilen Hvilken senk kjører du? Felger, er det Keskin KT1 9x16" rundt om? Dekk-dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Flott denna har samme hjul liggende selv, uten så mye kant forran da *tommelopp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beæmmwe Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 takker! ja tror det kan bli fint med lakkerte fangere. skal bestille meg m-tech2 bakfanger! kjører h&r cupkit 60/40 på den med koni justerbare bakdempere. Er ikke helt fornøyd med høyden foran så vurderer og kjøpe coilover Felgene er keskin kt1 9x16 med 215/40 dekk ! skal ta bedre bilder utover våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ser ut som en fin bil dette Men skal du bare ha bakfanger i M-tech2 ? Tror det vil se litt feil ut i forhold til resten av bilen. Tror den vil komme til å se litt "baktung" ut om du forstår Støtter det de andre har foreslått her, lakkere den nederst foran og bak og lakkere fangerne med støtlistene sorte. Har du original sota baklys på bilen? MHW altså? Litt vanskelig å tyde av bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beæmmwe Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 ja mulig at den blir å se litt baktung ut med fangeren. må tenke litt på det! lurer på om jeg skal beholde sideskjørta sort eller lakkere di rød?! samme med speila. Er orginalsota mhw lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå