matts93 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Ser bra ut Helt sjukt at du tør å kjøre med den høyden Low is a lifestyle
Goggjack Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Ser bra ut Helt sjukt at du tør å kjøre med den høyden Low is a lifestyle Hørt rykter om det ja
vetu03 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Ble bra med film på lyktene.. Hva er egentlig lakk koda på denne?
KimVolle Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Da var sommar felgane komt på svarte bilen.. Trenger litt breidere dekk. Og felgane trenger seg et lakk strøk, får ta de til vinteren ijen:)
Durochris Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Når du kjører så lavt, har du fjernet innerskjermen da? Og evt. rulla inn kanten?
KimVolle Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Når du kjører så lavt, har du fjernet innerskjermen da? Og evt. rulla inn kanten? Har innskjermer;) Men er valset fremme og bake er de bare valset litt før og få inn kanten på skjermen
KimVolle Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Har tatt av sotfilmen på rutene og lyktene, og chrom nyrer, synst bilen såg mye mer ryddigere uten;) Også et bilde av andre e39n min;)
ChristerM Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Den kledde solfilm, men den kler på ingen måte "Low" stickersen på frontfangeren i mine øyne. Hiv av stickersene, så har du en skikkelig clean bil
KimVolle Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Den kledde solfilm, men den kler på ingen måte "Low" stickersen på frontfangeren i mine øyne. Hiv av stickersene, så har du en skikkelig clean bil Ja skal ha de av;) har bare ikke komt så langt;)
KimVolle Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Det måtte vell skje en gang?;p limte alt på plass så man ser ikke så my av skaden! Leter etter ny fanger og bagasjeluke, Har hatt på concav felgane og! 15mm spacer fremme og 10mm bak;) Da var paintball sesongen i gang og! Og en e3 i bakgrunnen, grom bil!
vetu03 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Har kjørt lenge uten noen skader på fronten virker det som da. Men kjedelig når sånt skjer. Gromt med E3 Har en selv! Ossen stand er den i? Flere bilder av den?
KimVolle Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Har kjørt lenge uten noen skader på fronten virker det som da. Men kjedelig når sånt skjer. Gromt med E3 Har en selv! Ossen stand er den i? Flere bilder av den? Har kjørt i 2.5år uten noe skade på framfangaren:) Ja tror den skal være bra e3n;) er en kamerat sin kan jo legge ut et bilde jeg tok i fjor sommer;)
vetu03 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Ikke værst det;) Så fin ut den;) Morsomme biler. Er den senket??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå