Skeie`s-528IA Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 en gang det passer seg gidde du ta bilde av difuseren med å uten lokk te krok så ud så det va luke til krok der. har selv kjøpt m-fanger bak men fikk bare med den org difuseren så må nok handle den så er berekna til krok.
KimVolle Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Takktakk;) ehm.. Ser ikke sann ut.. Men kanskje den dukker opp. får se hva jeg får tida til:)
KimVolle Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 tektylering og skfite handbrekkvaier og div andre ting:)
KimVolle Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 trenger litt hjelp med å finne nye sommer sko til sommaren.. noen som har noen forslakg? driver å kiker på Schmidt VN line å keskin kt1.. men er ikke helt sikker.. kan jo legge ut bilde av nye bruksbilen:)
KimVolle Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 ja eller, kjøpte en som de går and å bruke i vinter:) så fruen får bruke til skule osv;)
Thomaz Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 en gang det passer seg gidde du ta bilde av difuseren med å uten lokk te krok så ud så det va luke til krok der. har selv kjøpt m-fanger bak men fikk bare med den org difuseren så må nok handle den så er berekna til krok.
Thomaz Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 en gang det passer seg gidde du ta bilde av difuseren med å uten lokk te krok så ud så det va luke til krok der. har selv kjøpt m-fanger bak men fikk bare med den org difuseren så må nok handle den så er berekna til krok. Den ser omtrent helt lik ut. Bare at man kan ta av en flik ved hengerfeste Trodde man kunne velge om man skulle ha med og uten hengerfeste, pdc jeg.
Appelgren Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 trenger litt hjelp med å finne nye sommer sko til sommaren.. noen som har noen forslakg? driver å kiker på Schmidt VN line å keskin kt1.. men er ikke helt sikker.. viewtopic.php?f=18&t=201196&start=15
Skeie`s-528IA Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 kan kjøpe extra slik men fikk ikkje velge bort den org difuseren å ta den med krok i plassen... så rekner med eg kutter min difuser...
KimVolle Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 då var vinterfelgane komt på bilen:) synst de vart tøft jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå