Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja smaken er så baken :) rått med skamlav bil.. men å øydelegge sjermer så føle erg det blir noe drøyt. då har en gjort noe feil langs veien en har valgt å gå :) men har vel snappet opp en plass her at det ska nye sjermer elle di ska lakkes opp igjen.. men blir vel det likt etter kort tid elle ska du forandre på noe kim?

• Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blitt tøff denne her nå, liker interiøret i den nå :)

Men du må gjøre noe med framfelgene dine, enten space mye, eller bruke 9,5" foran også. E39 sluker felgbredde foran ... :)

er vel greit å ikkje ha for mye bredde elle spacerer her i å med bilen e såååååå lav så må an vel kunne svinge litt :)

Skrevet

tujrbl1lgkvklyvbiixb.jpg

der ser dere hvordan de blir nor jeg får nye skjermer.. då blir felgen lengerr ute..

men pga skjermen er så herpa som den er so ser de helt mongo ut..

for dere som ikkje ser hva de er bilde av ; felg. innerskjerm, og skjerm!

10ovipq6r3hy3bietfsl.jpg

Skrevet

En kjekk venninne?Veldig macho eller? :P Den audien var drømmebilen min for 6-7 år siden..er visst ganske heftig motor i den om det er samme bilen?

Skrevet
En kjekk venninne?Veldig macho eller? :P Den audien var drømmebilen min for 6-7 år siden..er visst ganske heftig motor i den om det er samme bilen?

hehe.. EI :P

ja er sikkert samme audi.. er ikke so mange av denne breddinga på sedana;) feit audi..

Skrevet

Fe ta oss en liten photoshoot om ei vekes tid når ej e heime ! :)

Dekka mine her forhåpntlivis komt då å nye hjula på bilen. Blir kanskje prøve skilt neste helg ;)

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...