KimVolle Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Noen som har m50 conversation kit til M52? Eventuelt m50b25 innsug?
KimVolle Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Da har man kjøpt ny bil. BMW soklart.. så får e39n slappe av litt;-9 Bmw 520I e34 med 130 på tellaren;) Men er litt og gjer på den... Planer: Lakke helt ned.. ta bulker og riper som er der og rust;) 3 timer senere
lasseln Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Det var makeoveren sin det Blir kult å følge 5-serie klubben din fremover!
KimVolle Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Det var ikke lenge e34a var min.. solgte den på fredag. Med rh felgane.. fekk et tilbud jeg ikke kunde si nei til So da får e39n seg nye felger:) BBS lm replica GS 19x8.5/9.5 et dårli bilde
lasseln Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Grattis med salg og nye felger. Får LM'ene til overkommelig pris på GS nå
KimVolle Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Grattis med salg og nye felger. Får LM'ene til overkommelig pris på GS nå hehe;) takktakk:) Kan vell si jeg jor et kupp på dessa felgane.. de var jo givekk pris:)med bra dekk. og et par riper i eine fram felgen.
lasseln Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Grattis med salg og nye felger. Får LM'ene til overkommelig pris på GS nå hehe;) takktakk:) Kan vell si jeg jor et kupp på dessa felgane.. de var jo givekk pris:)med bra dekk. og et par riper i eine fram felgen. Vurderer nesten å handle ett sett selv, men de blir isåfall bare liggende, så jeg lar det bli med tanken
KimVolle Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Grattis med salg og nye felger. Får LM'ene til overkommelig pris på GS nå hehe;) takktakk:) Kan vell si jeg jor et kupp på dessa felgane.. de var jo givekk pris:)med bra dekk. og et par riper i eine fram felgen. Vurderer nesten å handle ett sett selv, men de blir isåfall bare liggende, så jeg lar det bli med tanken Hehe. ja er pene felger;) nå er det bare å vente til sommaren kommer;)
Flextron Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Hvor fikk du tak i adapter, hva kosta de og hvor breie er de? Tøff E39! Selvom den er litt for lav for min smak, hehe. PM sendt;) Kan du sende til meg og?
KimVolle Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Hvor fikk du tak i adapter, hva kosta de og hvor breie er de? Tøff E39! Selvom den er litt for lav for min smak, hehe. PM sendt;) Kan du sende til meg og? Done;)
KimVolle Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Då var skrudde specera bestilt:) iogmed BBS felgane er 3 serie inpress;) Ellers kan jo jeg legge ut et bilde av mitt andre stance prosjekt som jeg driver på med:) Legg merke til posetiv camber bake:P hehe Er vell som og banne i kirka dette?
Erik89 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Nice! Tviler på at noen vil si noe sånt, de er jo så råe! Hva er planene rundt bobla?
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 åheihei!! gjerne slenge ut mere bilder av bobla etterhvert som det skjer noe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå