KimVolle Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 da kom de et megeet kjedli brev i posten... Satansvegvesen vil ha full teknisk på bilen.......litt kjedli. men tar de ikke så tongt... får jo tatt 4-hjulskontroll og div:P Uventa å få et slikt brev? tjaa. får og si de sann.. så er ikke min den værste bilen i bygda her jeg bor.. så vart litt sjokket da jeg fekk brev og ikkje kompisn min som har en Audi b5 a4med HELT svarte soting(24%). helt fram. xenon i ALT so heite lys. og kanskje litt lavere en min, ulovli trimmet. OSV OSV ikke fekk brev. men jeg jor:P men får jo fikse litt div ting nå som jeg må ditt.. så da blir jo bilen 100% kjekt med kjekke kompiser som stilte opp på "dugnad" idag og hjalp og skrudde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Auda, det er ingen kul melding å få.Er senk og felger skrevet inn i vognkortet? nei er ikke noe kul melding:P nei er ikke de:) men de blir de nå i nærmeste fremtid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Som du sier, så kommer det da noe godt ut av det. Og da hjelper det med kompiser som tar i et tak, ting går så mye lettere da Du får ha lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Som du sier, så kommer det da noe godt ut av det. Og da hjelper det med kompiser som tar i et tak, ting går så mye lettere da Du får ha lykke til hehe. ja man må jo se de posetive i det. sjøl om de ikke var noe lett da jeg fekk breve:P såg og tenkte rødt der og da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 da kom de et megeet kjedli brev i posten... Satansvegvesen vil ha full teknisk på bilen.......litt kjedli. men tar de ikke så tongt... får jo tatt 4-hjulskontroll og div:P Visste ikke at de kan sende rundt brev om slikt, på hvem grunnlag? Har de sett deg og bare registrert reg.nr.? Men utenom det, nydelig syn den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 da kom de et megeet kjedli brev i posten... Satansvegvesen vil ha full teknisk på bilen.......litt kjedli. men tar de ikke så tongt... får jo tatt 4-hjulskontroll og div:P Visste ikke at de kan sende rundt brev om slikt, på hvem grunnlag? Har de sett deg og bare registrert reg.nr.? Men utenom det, nydelig syn den bilen din ja dem kan vist de ja... bilen stod parkert ned med et verksted før ca 2 månder siden. og da skreiv politie ned reg nre.... så har vell dem sendt de vidare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 da er de bestilt alt nytt i framstilling og bake:) og litt div andre ting:) kjekt med kompiser som hjelper og skrur:) sann den ser ut idag.. venter på deler.. og stilt opp 4mm.. kjedli greier:P tyskerstål:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Meget fin bil! Kjenner jeg ble litt nervøs når jeg leste at du plutselig fikk brev om visning.. viste ikke at de kunne gjøre slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Kjipt med slikt. Hva som gjør at de vil ha teknisk kontroll på bilen ? Da er det vel bare å fjerne sot fra siderutene forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 hehe:) ehm. er litt foringer og sann so må skiftast først også var der oppe idag og prata me dei.. mer surhål og kuktryne skal man faen meg lete lenge etter! de var ikke aktuelt og få utsette daton nor den skal visast sjøl om de står på lappen de var berre og ringe og få de utsatt om de ikke passet.. kom jeg ikke og viste bilen innen daton kom dem hjem og henta skilta sa dem.. dem kan jo prøve seg og komme og hente dei.. da skal de bli liv heer!...og da var de snakk om og få de utsett 1-2 veker so jeg får delane jeg har bestilt og hatt dem på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Det syns jeg er dårlig at du ikke engang får utsette til delene kommer. En kamerat utsatte visning lenge, men det var avmerket visning da, ikke full teknisk vel og merke. Men syns det er rart hvis det skal være forskjell på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Det syns jeg er dårlig at du ikke engang får utsette til delene kommer. En kamerat utsatte visning lenge, men det var avmerket visning da, ikke full teknisk vel og merke. Men syns det er rart hvis det skal være forskjell på dette. ja er dårli jort.. men jeg kommer ikke til og måte opp.. sann er de berre.. bilen står på bukker og driver og fikser.. så får dem berre komme og hente skilta...jeg står klar me balltre:P hehe:) hmm.. ja kan vell si dem som jobber på biltilsynet her i bygda er dei suraste heksene som aldri skulda såtte bak disken deeer.. gammle sure kvinnfolk... Forstår godt folk ikke gidder og fare opp ditt og godkjenne noke nor dei skal være so vanskli og tvære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 haha, ser den der ofte. DAMN den er lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 haha, ser den der ofte. DAMN den er lav åå? mye heer i ørsta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 jeg som kjører den blåe Alpina'n e92, jeg bor jo i ørsta å jobber på Rosabella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå