dassen Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hei, lurte på om e34 motorlabbene fra m50 er like som e36? spm haster litt i og med motoren står i bilen klar nå takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Lurer også på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 De er ikke like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 surt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 koster ikke allverden på bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Noen som vet hvor mye disse koster hos bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Noen som vet hvor mye disse koster hos bavaria? Det er det sikkert like greit å høre med bavaria om, som å spør her Jeg vet av erfaring at det finst flere typer ja. Sjekk dele nr. før du kjøper noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Skal jeg kjøre bort og høre med dem klokken kvart på 12 om kvellen? er helt sikkert noen som har vært og hørt om pris før meg så jeg slipper kjøreturen, og så får jeg vite at de kansje koster dobbelt så mye som på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hvis det er motorfester dere snakker om. så koster dem 556kr per. Det betalte jeg ihvertfall hos bmw i larvik for motorfeste. Den gummi klumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Nei, det er motorputene. Motorlabbene er dem som er festet på den gummiklumpen også videre til selve motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 ok. beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 GS bildeler: E34 M50: 318,6,- pr side E36 M50: 330,4,- og 814,2,- Hvis dere lurer på andre delepriser er det veldig fort gjort å sjekke nettbutikk.gsbildeler.no Av erfaring ligger de temmelig close på pris med min lokale Bmw forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå