leif harald Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Skal ha ny brian james henger så da må denne selges. Hengeren er bra stand, eneste 1 lys som ikke funker men det er fort jort å fikse. Det er eletrisk vinsj også. 2 nye dekk og 2 nye hjullager. Denne hengeren får du de allerlaveste bilene også oppå 29 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Årsmodell feks? Er dette din, eller en som du har lagt ut for noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Det er min å min far sin. 2008 mod førstegangs registrert 21.10.2008 Totalvekt på 2600kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Hva er egenvekta på hengeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Hva er egenvekta på hengeren? 560 tror jeg, kan laste 2 tonn ca. Har dekkstativ også som kan medfølge for mer kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Er de meg oppkøyringsramper.?, er dem vi kan skimte på de øverste bildet som stikker litt ut bak.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Er de meg oppkøyringsramper.?, er dem vi kan skimte på de øverste bildet som stikker litt ut bak.? stemmer, enkel å grei henger som du får laave biler oppå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 egenvekta er 610kg, nyttelast er 1990kg. (har samma selv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Min veier 670kg (uten dekkstativ) ifølge vekta på biltilsynet i Bergen Forskjeller ute og går? Uansett. Genial henger som jeg virkelig kan anbefale. MEGET praktisk når det kommer til lave biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Veeldig kjekk med lave biler ja, alt går oppå! Så kan den brukes til mye annet også siden den har flatt plan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Er det gratis omregg på denna ? For det koster vel fort 9 eller 12 lapper det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Er omregg ja, 4069,- tror eg d var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Er det gratis omregg på denna ? For det koster vel fort 9 eller 12 lapper det ? Kjøp denne du Yngve. Så kjøper jeg din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå