Espenstil Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 skal bytte frontlykter og blinklys på bila. Dette skal jo ikke være så vanskelig, men har sett på forklaringer på nettet uten å komme noen vei. Problemet er vel egentlig at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få av grillen og sentergrillen. Noen som har en veldig god guide til hvordan jeg skal gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Det er lettere hvis du tar av framfangeren. Da ser du logikken i klipsene som grillen sitter i, og diverse skruer. Framfangeren kommer veldig lett av. Dra ut kontakter til tåkelyktene og temperatursensoren, og skru av 4 bolter som sitter bak de sorte støtlistene på framfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstil Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 takk for tipset, men skulle gjærne visst hva de snakket om på de sidene jeg så på alikevell så kansje jeg slipper å ta av fangeren. de hadde beskrevet det som veldig enkelt å greit, men det var ingen bilder av hvor man skulle stikke flatjernet eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har hatt av fronten og lyktene flere ganger, så jeg vet hva jeg prater om. Det tar i alt 5 min å ta av fronten. Men hvor lang tid gidder du å bruke på å lete fram til noen tapper du skal presse på i blinde? Lete opp guider osv? Du ser alt mye klarere med fronten av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingOfBMW Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hei, Prøvd denne linken: http://home.comcast.net/~winstonfong/re ... emoval.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstil Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Den linken var akkurat det jeg lette etter Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå