Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  username skrev:
Bare å begynne å legge kabel mens du venter ;)

Absolutt! kommer bilder av det når det er ferdig og oppsumering, i tilfelle andre har interesse av dette :)

Skrevet

OK, må bare først og fremst si at denne bass-kassen går IKKE inn i kofferten, åpne kammeret til reservehjulet... måtte fjerne deksel for å deretter hamre ned karmen... ikke noe jeg var ekstremt fan av! etter å ha fått knotet den inn så er det heller ikke lett å få den til å ligge som du vill! trekke kablene var som forventet egentlig, trangt men mulig! ( endte i litt småkutt osv men ikke noe man ikke kan ta med en litt lang tang )

monteringen av den nye spilleren gikk så og si greit, slet litt med å få ut luftveien ( eller hva enn det heter :) )

etter å ha nevt dette vill jeg bare si at jeg er J***lig fornøyd!!! overgikk alle forventninger!

her er noen bilder av prosjektet :

sb6ev09ktr0wvo4l6qvx.jpg

bcxcb9y27uf7ltips1hk.jpg

71vc7gd2il8058cajn7f.jpg

cs4ltjjpdies3f32wmat.jpg

it3g1hzmkktay7f9yn66.jpg

5007ssapm6symnyvg21d.jpg

qukflujgsnbvs7vzc88i.jpg

qhm9tdm21g7uo52ogoba.jpg

Skrevet

Hei.

Jeg bygde ( bygger, langt ifra ferdig) anlegg i bilen min, da gikk jeg for G-Z bass og forsterker, jeg kjøpte 15" tommern med 5 kw rms og 3100 rms forsterker, jeg hadde kassa først samme vei som det du har på bildet og det trøkket greit.. Men jeg fikk 2-3 ganger mer bass og trøkk inn i kupen når jeg hadde kassa andre vei pekende inn igjennom armlenet.. Anbefaler deg sterkt å snu den! :-)

Jeg må si jeg er blitt forelsket og ELSKER Ground Zero, dette spiller brutalt og er kvalitet!! Lykke til vidre med bygging!

Skrevet
  Muztang289 skrev:
Hei.

Jeg bygde ( bygger, langt ifra ferdig) anlegg i bilen min, da gikk jeg for G-Z bass og forsterker, jeg kjøpte 15" tommern med 5 kw rms og 3100 rms forsterker, jeg hadde kassa først samme vei som det du har på bildet og det trøkket greit.. Men jeg fikk 2-3 ganger mer bass og trøkk inn i kupen når jeg hadde kassa andre vei pekende inn igjennom armlenet.. Anbefaler deg sterkt å snu den! :-)

Jeg må si jeg er blitt forelsket og ELSKER Ground Zero, dette spiller brutalt og er kvalitet!! Lykke til vidre med bygging!

hehe, problemet er at den kommer aldri til å komme seg ut av bagasjen igjen... men jeg klager ikke i det hele tatt!! :D

Skrevet

Vill annbefale bandpass kasse i alt som er av bmw for og få bassen inn i bilen. Da unngår ein all ULYD fra hattehylla og bagasjeromslåket. Nor der snakk om frontsett er det vikti at ein legger litt penger i det. Men er like viktig at ein har gode høytalere i hattehylla for og få ein go heilheit i lyden. Mn første å beste invistering er å legge opp alt av kabeler i større kabel tværsnitt en nødvendig. Da kan en oppgradere uten noen hindringer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...