BMW318iE46 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Da var småtteriet på plass, nå venter jeg bare på lastebilen med bassen og CD/DVD spilleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Bare å begynne å legge kabel mens du venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Bare å begynne å legge kabel mens du venter Absolutt! kommer bilder av det når det er ferdig og oppsumering, i tilfelle andre har interesse av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Alltid interessant å se hvordan andre gjør ting man lærer alltid noe hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 OK, må bare først og fremst si at denne bass-kassen går IKKE inn i kofferten, åpne kammeret til reservehjulet... måtte fjerne deksel for å deretter hamre ned karmen... ikke noe jeg var ekstremt fan av! etter å ha fått knotet den inn så er det heller ikke lett å få den til å ligge som du vill! trekke kablene var som forventet egentlig, trangt men mulig! ( endte i litt småkutt osv men ikke noe man ikke kan ta med en litt lang tang ) monteringen av den nye spilleren gikk så og si greit, slet litt med å få ut luftveien ( eller hva enn det heter ) etter å ha nevt dette vill jeg bare si at jeg er J***lig fornøyd!!! overgikk alle forventninger! her er noen bilder av prosjektet : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Var stor kasse^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Hei. Jeg bygde ( bygger, langt ifra ferdig) anlegg i bilen min, da gikk jeg for G-Z bass og forsterker, jeg kjøpte 15" tommern med 5 kw rms og 3100 rms forsterker, jeg hadde kassa først samme vei som det du har på bildet og det trøkket greit.. Men jeg fikk 2-3 ganger mer bass og trøkk inn i kupen når jeg hadde kassa andre vei pekende inn igjennom armlenet.. Anbefaler deg sterkt å snu den! Jeg må si jeg er blitt forelsket og ELSKER Ground Zero, dette spiller brutalt og er kvalitet!! Lykke til vidre med bygging! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Hei.Jeg bygde ( bygger, langt ifra ferdig) anlegg i bilen min, da gikk jeg for G-Z bass og forsterker, jeg kjøpte 15" tommern med 5 kw rms og 3100 rms forsterker, jeg hadde kassa først samme vei som det du har på bildet og det trøkket greit.. Men jeg fikk 2-3 ganger mer bass og trøkk inn i kupen når jeg hadde kassa andre vei pekende inn igjennom armlenet.. Anbefaler deg sterkt å snu den! Jeg må si jeg er blitt forelsket og ELSKER Ground Zero, dette spiller brutalt og er kvalitet!! Lykke til vidre med bygging! hehe, problemet er at den kommer aldri til å komme seg ut av bagasjen igjen... men jeg klager ikke i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Joda, bare å demontere igjen.. Det er en fin tyverisikring hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Vill annbefale bandpass kasse i alt som er av bmw for og få bassen inn i bilen. Da unngår ein all ULYD fra hattehylla og bagasjeromslåket. Nor der snakk om frontsett er det vikti at ein legger litt penger i det. Men er like viktig at ein har gode høytalere i hattehylla for og få ein go heilheit i lyden. Mn første å beste invistering er å legge opp alt av kabeler i større kabel tværsnitt en nødvendig. Da kan en oppgradere uten noen hindringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Dagslys : Kondesator på plass som gjorde et stort +! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilstereo Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Merket du stor forskjell med kondensator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Merket du stor forskjell med kondensator? Ja, så absolutt! Fikk mye mer ut av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilstereo Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Mye mer av hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Mye mer av hva? Fikk høyere lyd på bassen enn det den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå