Gå til innhold

BMW Bil stereo! -' Ground Zero '-

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK, må bare først og fremst si at denne bass-kassen går IKKE inn i kofferten, åpne kammeret til reservehjulet... måtte fjerne deksel for å deretter hamre ned karmen... ikke noe jeg var ekstremt fan av! etter å ha fått knotet den inn så er det heller ikke lett å få den til å ligge som du vill! trekke kablene var som forventet egentlig, trangt men mulig! ( endte i litt småkutt osv men ikke noe man ikke kan ta med en litt lang tang )

monteringen av den nye spilleren gikk så og si greit, slet litt med å få ut luftveien ( eller hva enn det heter :) )

etter å ha nevt dette vill jeg bare si at jeg er J***lig fornøyd!!! overgikk alle forventninger!

her er noen bilder av prosjektet :

sb6ev09ktr0wvo4l6qvx.jpg

bcxcb9y27uf7ltips1hk.jpg

71vc7gd2il8058cajn7f.jpg

cs4ltjjpdies3f32wmat.jpg

it3g1hzmkktay7f9yn66.jpg

5007ssapm6symnyvg21d.jpg

qukflujgsnbvs7vzc88i.jpg

qhm9tdm21g7uo52ogoba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bygde ( bygger, langt ifra ferdig) anlegg i bilen min, da gikk jeg for G-Z bass og forsterker, jeg kjøpte 15" tommern med 5 kw rms og 3100 rms forsterker, jeg hadde kassa først samme vei som det du har på bildet og det trøkket greit.. Men jeg fikk 2-3 ganger mer bass og trøkk inn i kupen når jeg hadde kassa andre vei pekende inn igjennom armlenet.. Anbefaler deg sterkt å snu den! :-)

Jeg må si jeg er blitt forelsket og ELSKER Ground Zero, dette spiller brutalt og er kvalitet!! Lykke til vidre med bygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bygde ( bygger, langt ifra ferdig) anlegg i bilen min, da gikk jeg for G-Z bass og forsterker, jeg kjøpte 15" tommern med 5 kw rms og 3100 rms forsterker, jeg hadde kassa først samme vei som det du har på bildet og det trøkket greit.. Men jeg fikk 2-3 ganger mer bass og trøkk inn i kupen når jeg hadde kassa andre vei pekende inn igjennom armlenet.. Anbefaler deg sterkt å snu den! :-)

Jeg må si jeg er blitt forelsket og ELSKER Ground Zero, dette spiller brutalt og er kvalitet!! Lykke til vidre med bygging!

hehe, problemet er at den kommer aldri til å komme seg ut av bagasjen igjen... men jeg klager ikke i det hele tatt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill annbefale bandpass kasse i alt som er av bmw for og få bassen inn i bilen. Da unngår ein all ULYD fra hattehylla og bagasjeromslåket. Nor der snakk om frontsett er det vikti at ein legger litt penger i det. Men er like viktig at ein har gode høytalere i hattehylla for og få ein go heilheit i lyden. Mn første å beste invistering er å legge opp alt av kabeler i større kabel tværsnitt en nødvendig. Da kan en oppgradere uten noen hindringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...