SSM Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27804414 Noen som kjenner til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Prisen var drøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Ekte E30M3 vett du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Kikket litt på denne jeg,ser veldig bra å ryddig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 ligger til salgs her inne og. er vel en tråd om den også så vidt jeg husker. ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Flott bil! Originale nyrer og lykter så er den nærmest perfekt. Hadde lett byttet min 3,2 mot denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Orginale nyrer er jeg med på, men den skulle hatt Startec bak også Vurderer å reise å se på den muligens, er en jeg kjenner som er på jakt etter rød E30M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 den er hvertfall grise fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Herregud for en strøken M3:D synd penga ikke strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 si ifra om du skulle trenge noen til å se på den for deg evnt. jeg er ofte i ski. kanskje jeg kunne ordnet noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Hmm, ja, du vet vel hva du skal se etter? Han kompissen min vil at jeg skal vere med siden jeg vet hva det går i, men det er jo litt langt å reise 50 mil for å se på en bil. Har jo med penger da selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Ta d som en dagstur kjørte 50mil hjemmefra til bergen i sommer å hentet lastebil med en kompis tok det som en tur, turen hjem igjen er jo bare kos om man har handlet bil, spesielt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Langt å reise for en sånn bil? Tull og vas. Blir bare kosetur hjem det Reiste en gang 110 mil for en E36 320, så da klarer dere halve turen for en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Langt for å SE på bilen sa jeg Jeg er dritt lei av å kjøre over Haukeli, det er et helvete uten like hver gang. Om man kjører gyngehest er det sikkert ok, men asfalten er jo helt maltraktert. Jeg satser på han ringer på bilen i løpet av dagen, så vi får se om ikke det blir vestlands bil av denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Se på bilen, reise hjem og så hente den senere mener du? Det virker noe tungvint. Hvorfor ikke bare hente den når dere først er der? Den blir jo sjekket grundig likevel og finansiering har dere jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå