Jallisen Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Hei. Noen som har noen kule felger til en e-36 328 liggende for salg? må ha meg nye da min kjære x greide å kantkjøre 2 av felgene noe så inn i h******. Aller helst m6 felgene, men er åpen for tilbud. ca maks pris 10 000
Joher Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hadde ikke stusset kjøp disse viewtopic.php?f=18&t=187211
Eirik Viste Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hei. Jeg har et sett helt nye originale BMW felger. De er ganske sjeldne. Kan minne litt om Alpina felger siden det er mange eiker. Felgene framme er 7.5 X 17 tommer med 225/45 dekk med ca 7 mm mønster. Bak er felgene 8.5 X 17 med 245/40 dekk som også har bra dekk med 7 mm mønster. Husker ikke ET nå, men de er riktige til din bil. Felgene har enda ikke blitt kjørt med og er perfekt balansert da dekkene ble montert. Dette er felger som alene koster ca 12.000 kr hos BMW og som er av topp kvalitet som ikke skaller av lakk etter kort tid. Disse felgene + dekk kan selges for 9.000 kr. Og vurderer kun å selge dem fordi mitt 328 Touring prosjekt fortsatt drar ut i tid. Jeg har også et sett med 8.5 X 19" felger med 235/35-19 dekk på. Ca 5 mm mønster. Felgene er også i "Alpina style" med mange eiker. Innpresset er ET 35, og de passer og på din bil. Jeg har en felg montert på min Touring selv og den passer greit. 35 i innpress er vel grensen på det en får godkjent til E36. Disse felgene kan selges for 5.500 kr. Skal se om jeg klarer å finne et bilde av disse felgene. Da er de montert på en E36 cab. Jeg har ikke bilder av ded originale 17" felgene nå, men siden du og bor i Stavanger kan du komme og se på dem. Og kan også prøvekjøre dem. Jeg har dem lagret på min mekkeplass i Hillevåg. Jeg drar til Østerrike på onsdag. Det er mulig å se på felgene i kveld hvis det skjer mellom kl 19 og 20. Eller i morgen kveld passer også bra. Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå