beemerfanatic Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 bør være i god stand da jeg har fått mangel på senkesettet på eu.. Helst i akershus,for henting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 har til 530 om det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 skal undersøke. pris event? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norli racing Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 har nesten helt nye til 535i liggende tror jeg,har bygged om til m5 så trenger de ikke jeg men tror ikke jeg her fjærene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 hva skal du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norli racing Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 var å så på de nå,ser ikke brukt ut i det helle tatt orginale bmw sachs depmpere.så er bare å komme med et bud det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 er bare ute etter å finne noe som er i orden til en billigst mulig penge da jeg skal selge bilen etter jeg er ferdig med eu,så å bruke mye penger på det er ikke noe jeg gidder,da kan jeg jo like greit godkjenne bilen med senkesettet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå