Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært nordafor en tur og fått meg en biiiiiteliten tur på verkstedet:)

Ble bare litt småmekking og vask av e34en utvendig da jeg ikke rakk det da den ble satt inn..

Ellers gikk tiden til klargjøring av e24en da den er solgt.. Byttet bremser, sveist eksos og fikk på vinterdekk..

Svidde av 50mil med den i går og det var trist og gi den fra seg, men forhåpentligvis blir den tatt vare på og ikke minst brukt av nye eier som er Helland her på forumet..

Monterit m5 innstegslist på e34en:)

54137_10152233515905313_36555287_o.jpg

Brekkvasselv:)

at e28/e24 er morsomt på vinterføre kan jeg skrive under på:)

621288_10152233520045313_138077402_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. må se hva jeg finner da.. skulle hatt dem med et20 både foran og bak for å få dem inn i vognortet.med alpina spec er det minimum 20 i inpress som er godkjent med 8,5 og 10x18" etter det jeg forstår på papirene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. må se hva jeg finner da.. skulle hatt dem med et20 både foran og bak for å få dem inn i vognortet.med alpina spec er det minimum 20 i inpress som er godkjent med 8,5 og 10x18" etter det jeg forstår på papirene jeg har.

Her er et sett i 19" tilsalgs.....

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =4&t=71185

Kunne tenkt meg å he et sett slike til jeg skal ha meg M5 igjen. Angrer som faen på at jeg solgte RH X-rad hjula jeg hadde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha 19" synes det ødelegger mye av gleden å dra på tur når man må sloss med rattet for å holde bilen på veien.. Hadde et slikt sett med rett innpress som ble solgt til pernezz for halvannet år siden.

Etter en samtale med Johnja i går så ble vi enig om at jeg var stokk dum i hodet som solgte dem, men men.. shit happens:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...