Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

I usa kom ikke M88 heller, den het S38 B35 da, og hadde dobbelt reg kjede+ MYE dårligere grenrør, katalysator og mindre komp

Regner bare med denne har det grenrøret, hvordan ellers skal man få plass til ei snekke på eksos siden?

Trolldeigen kan du ha selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høyrestyrt bil? Da er det vel 256hk.. Og et ræva grenrør...?

Hva er forskjellen da tror du, er det laga i trolldeig!!!!

Den europeiske versjonen leverte 286 hk (213 kW) og et dreiemoment på 340 Nm. Den amerikanske versjonen ble utstyrt med katalysator, og leverte 256 hk (191 kW) og et dreiemoment på 329 Nm. M6 var god for en 0-100 km/t-tid på 6.4 og 6.8 sekunder for den europeiske og amerikanske versjonen, respektivt. Magasinet Car and Driver testet en amerikansk utgave av M6 i juli 1987, og klarte en 0-100 km/t-tid på 7.1 sekunder

nå må du roe deg ned litt johnja.. di amerikanske kom med avgass drit slik som s38 gjorde og har mye tynnere rør i grenrøret..

Ho ho ho, jeg er rolig jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I usa kom ikke M88 heller, den het S38 B35 da, og hadde dobbelt reg kjede+ MYE dårligere grenrør, katalysator og mindre komp

Regner bare med denne har det grenrøret, hvordan ellers skal man få plass til ei snekke på eksos siden?

Trolldeigen kan du ha selv..

En liten oppdatering, M635csi ble laget i 1767 eks for det NORD AMERIKANSKE markedet, den kom da med s38 motor og kat. Den var jo da også venstre styrt selvfølgelig. Regner med at snekka da IKKE står på eksos siden.....................

Jeg tar av meg hatten for sånne som morty, der interessen for bmw er så stor, at man til og med vet dimensjonen på grenrørene på en så sjelden bil :applause::applause:

PS den jeg solgte var jo da høyrestyrt

Har laga mye fint i trolldeig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo lett at grenrørene er tynnere og dårligere på S38B35

Men en bil med M88 motor og høyrestyrt må ha andre grenrør enn vanlig ellers hadde det ikke vært plass til snekka...!

Jeg vet at det er annerledes, det er ikke det som er poenget, jeg skjønner bare ikke hva som er "ræva" med det grenrøret. Men nå er ikke dette noe jeg har søvnløse netter for, syns det fungerte greit jeg......... ikke trenger jeg skjønne/vite alt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...