Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sorry å si det.. men 245 foran på e28 vil du ikke ha... 225 er maks av hva du burde ha.. selv skal jeg gå ned til 215 foran.. det sporer noe så jææævlig med breiere enn 235...

bare til info :) men blei tøft med slike felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha dem på e61 så er derfor jeg skal ha så breie dekk:) men må ha dem en stund på e28 først:) ser ganske gromt ut da. og siden det ikke er en bruksbil så skal jeg nok klare å finne meg i at det sporer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekktype spiller også stor rolle når det gjelder sporing.. Har kjørt med 235 forran på denne frem til nå synes ikke det sporer så mye...

Kjører contineltal sportcontact 2 på stortsett alle hjulene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere prøvd en m88 med begge røra eller? vedder på att dere ikke kjenner forskjell. det der er så oppskrytt.

Så jævlig sant.. :lol:

En M88 sugemotor går ræva uansett, men det kjekke med M-motorene er at man (oftest) slipper å skru, noe som betyr mer kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere prøvd en m88 med begge røra eller? vedder på att dere ikke kjenner forskjell. det der er så oppskrytt.

Så jævlig sant.. :lol:

En M88 sugemotor går ræva uansett, men det kjekke med M-motorene er at man (oftest) slipper å skru, noe som betyr mer kjøring.

syns nå ikke min går så ræva.. da men :P går jo ikke grisefært.. men ikke dårlig heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere prøvd en m88 med begge røra eller? vedder på att dere ikke kjenner forskjell. det der er så oppskrytt.

Så jævlig sant.. :lol:

En M88 sugemotor går ræva uansett, men det kjekke med M-motorene er at man (oftest) slipper å skru, noe som betyr mer kjøring.

syns nå ikke min går så ræva.. da men :P går jo ikke grisefært.. men ikke dårlig heller :)

Personlig syns jeg 500hk i min e30 begynner å bli kjedelig, men man går vel lei av det meste, så da må man trimme mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlig sant.. :lol:

En M88 sugemotor går ræva uansett, men det kjekke med M-motorene er at man (oftest) slipper å skru, noe som betyr mer kjøring.

syns nå ikke min går så ræva.. da men :P går jo ikke grisefært.. men ikke dårlig heller :)

Personlig syns jeg 500hk i min e30 begynner å bli kjedelig, men man går vel lei av det meste, så da må man trimme mer :D

det er sant.. må trimme mer jeg og.. men med tanke på att motoren er ifra 1984.. så går den bra. er ikke så jævlig mye ute i trafikken med 300hk+.. er jo noe men ikke så ofte man møter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...