Lamek Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Da har jeg fått svidd av 100 mil med bilen og den fungerer fremdeles fint.. Nå er det straks i verkstedet å montere diff sperre Må vel også få gjort klar noen ekstra sett bakdekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ser bra ut det her steffen, mått bestill oppheng t mellomaksel på touringen, like greit me nytt når man ska ha litt whp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Ser bra ut det her steffen, mått bestill oppheng t mellomaksel på touringen, like greit me nytt når man ska ha litt whp. Ikke dumt ne, men dem e litt små.. eg ska bruk oppheng fra e34 m5:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ah, e mindre plass på facelift enn på preface. Trur ikke eg får plass til nå større pga tunneln ekke større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Råebank etter 1,5 runda på ACR:-( Nå blir den parkert også får den m88 motor til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 må ikke plage en 535 motor som har stått i mange år rett ut på bane vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Ta dj en Jägermeister og slukksorgene ka so kan ver grunnen til rådebanken da? Gått langt? Lite olje? Dårlig olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Neiognei. Det ble mye styr med denne.. Hva slags treff var det som var på ACR forresten? Og en annen ting, fikk du hentet diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 OFF trist lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 S.hafsmo: ja diffen fikk jeg hentet:) Espen kjørte også et rådelager på volvoen. Morty999: Kjørt over 200 mil med moderat kjøring så banekjøringen skulle den tåle.. byttet også olje og fiter i dag så oljen er god.. Ingen sorger her i gården:-) Tok med madammen ut på en bedre middag så i morgen skal vi opp å se på kjøringen. Motoren kan fikses eller byttes ut så det er ingen fare:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Du tar det med godt mot ihvertfall. Hørte det ble noe kluss med Volvoen ja. Så den ellers ut til å fungere høvelig greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Aha! Ja, viktig å skjemme vekk madammen:) go helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 huffda, jaja... grunn nok til å bytte motor Plan i helga da? komme å hente litt deler i finværet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Da blir det å ta ut motoren til neste helg. skal montere toppen pluss div annet over på en m106blokk jeg har så blir den satt sammen med turbo og et sprut jeg har liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Da er m20b25 motor på vei inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå