///MoePower Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Fra M106B34 til M20B25.. hvordan skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Bilen skal selges så den må jo ha motor:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Da har jeg tatt inn bilen og startet demontering av motoren.. Måtte bare ta en siste burnout med den før jeg koblet fra alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 og spinna er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 og spinna er viktig Det er det:) står sveisasperre på den enda også Men d ble enda fælere lyd i motoren etter ett par pirruetter og litt burning innendørs så bunndelen her er nok helt ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Ser ut så det blir litt lite tid til å bygge e30 banebilen min ferdig på bare en vinter så den skal få 2 vintrer med bygging så skal jeg sette noe gromt i denne da den er stortsett ferdigbygget understellsmessig også har den jo skilter:-) Får se om det blir handling av en grom ferdigbygget motor:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Ser ut som det blir s38b36 i denne nå med datasprut.. Toppen og blokka skal planes og kommer jeg over billig smidd stempel og råder blir også dette byttet ut så den er klar for turbo:-) setter sammen med ppf cooperringspakning:-) Noen som vet mor mye effekt denne gir ved ca 1bar ladetrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Alt for mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Alt for mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 blir aldri for mye:-) men må kanskje vurdere å montere servo nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 1 bar med en skikkelig turbo så har du nok rundt 650hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 blir aldri for mye:-) men må kanskje vurdere å montere servo nå Servo blir kjekt og ha ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 blir aldri for mye:-) men må kanskje vurdere å montere servo nå Servo blir kjekt og ha ja Kjøpte ikke jeg servosnekka av deg i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Ja trur faktisk du kjøpte ei av me ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 610 hjul hk på 1 bar hadde min med 98 bensin på tanken. så det skal ikke mye til=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå