Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for et pågangsmot, tenkte jeg på :applause:

Hvor mange prosjekter har du nå?

Jeg har bare ett e30 banebilprosjekt, men den blir løftet opp på hylla og skal få stå der frem til neste vinter.. ser at jeg ikke rekker og få ferdig både den og motor til våren så da fant jeg ut at jeg heller bygger motor og monterer den i e28en så jeg har bil å bruke neste sessong..

Det som skal gjøres med selveste bilen her er jo bare kose arbeid... det meste er gjort fra før så:)

Også har jeg en m535i, men den står godt helt til jeg får tid og råd til å totalrestaurere. skal bygge opp den med orginal m5 motor og understell, de delene har kanskje du kjenskap til? :applause: . Har 18 år på meg å gjøre den ferdig da den er tiltenkt sønnen min:)

Også blir det henting av en e28 525i snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noen esker med deler.

Holset HX55 Turbo. Helt ny:-)

Mv H-Profil råder,

D2 vertikalt brekk.

Sachs 765 Trykkplate

4-puck sinterlamell

211 3,93 Diffbrems STRØKEN:-)

Skal bestille stempler denne uken i overdim 94,0 til m106 blokka. så får jeg sendt den sammen med Toppen til maskinering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder :)

Rakk ikke å få tatt bilder da jeg kom hjem i gårkveld.. Har vert kjørende rundt i landet hele helgen sammen med en kamerat og hentet og byttet biler.. kjørte e60 m5 og e60 520d fra Mo i rana til Dombås, byttet inn 520en der i en rød 850csi, sendte den til steinkjer og fortsatte sammen i m5en til Gardemoen, der var vi på styremøte i Bmw ccn hele lørdagen og avsluttet det med en fantastisk middag, ca Kl 19 kom det en 08mod 520d og en 09mod 525d Fra Mb-auto i Bergen som vi fikk i bytte mot m5en så da satte vi kursen til Røros og avsluttet lørdagskvelden med en god del pils.

Søndag formiddag fortsatte turen til Steinkjer hvor vi satte igjen 520d på steinkjer bil for montering av pedlsett (Blir skolebil) Så kjørte vi 850csi og 525d hjem. Totalt ca 2400km.

Fantastisk flott tur og kan bekrefte for dem som lurer at 850csi er helt rått.. Fytti hel...te for en bil, Sammensettningen av vekt på bil, dempere, 4hjulstyring, manuellkasse og lyden av en illsint, råsterk v12 i fronten kan ikke beskrives med ord, Det må bare prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder :)

Rakk ikke å få tatt bilder da jeg kom hjem i gårkveld.. Har vert kjørende rundt i landet hele helgen sammen med en kamerat og hentet og byttet biler.. kjørte e60 m5 og e60 520d fra Mo i rana til Dombås, byttet inn 520en der i en rød 850csi, sendte den til steinkjer og fortsatte sammen i m5en til Gardemoen, der var vi på styremøte i Bmw ccn hele lørdagen og avsluttet det med en fantastisk middag, ca Kl 19 kom det en 08mod 520d og en 09mod 525d Fra Mb-auto i Bergen som vi fikk i bytte mot m5en så da satte vi kursen til Røros og avsluttet lørdagskvelden med en god del pils.

Søndag formiddag fortsatte turen til Steinkjer hvor vi satte igjen 520d på steinkjer bil for montering av pedlsett (Blir skolebil) Så kjørte vi 850csi og 525d hjem. Totalt ca 2400km.

Fantastisk flott tur og kan bekrefte for dem som lurer at 850csi er helt rått.. Fytti hel...te for en bil, Sammensettningen av vekt på bil, dempere, 4hjulstyring, manuellkasse og lyden av en illsint, råsterk v12 i fronten kan ikke beskrives med ord, Det må bare prøves.

:o noken som he de ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med varghaugen motor i Bodø. dem skal ta seg av maskinering og montering av motor:-)

Må bare få samlet inn alt jeg trenger av deler så skal jeg levere den:-) håper å ha det ferdig før jul:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...